18 February, 2018

Hästar och trav!


Obs! Bilden ovan är lånad.

När jag var yngre så bodde vi på landet, utanför Nybro. Vi hade hästar, gamla travhästar och shetlandsponnyer. Min mor och mina småsyskon hade travet som hobby och jag bor nu nära Kalmar travet och har funderingar på att se om Vera är intresserad av att börja på travet när hon blir något äldre.

Det är något speciellt med travhästar, de har energi och löper av glädje (de flesta, finns säkert de som tränas för hårt också och det är inte okej). De gamla travhästarna vi hade älskade att springa i skogen men om det kom ett hinder så tvärnitade de, de var ju vana vid en travbana där det inte finns några hinder att hoppa över. :)

Jag har aldrig tippat på något trav men vet folk som gjort det och som ibland faktiskt vunnit en summa pengar på det. Inne på Trav.se hittar du gratis travtips varje dag och mängder av andra funktioner, du kan även få travtips till din mail för att ha extra koll. Det finns också mängder av travbloggar att kika igenom. :)

En bra sida för dig som tippar på hästar eller som bara är allmänt intresserad av trav.

Obs! Detta är ett sponsrat inlägg i samarbete med Trav.se

No comments:

Post a Comment