19 November, 2017

Presenter och smycken med personlig gravyr!


OBS! Alla bilder i detta inlägg är lånade från Getpersonal.se


Hos Getpersonal.se hittar du så mycket personliga presenter att man blir yr i huvudet. Önskar jag hade upptäckt denna sida innan pojkvännen fyllde år, men nu är det ju snart jul så detta är mina julklappstips till er. :)

Schyssta priser för en lyxig och personlig present är inte så dumt! Finns även dyrare presenter för de som känner att de vill lägga lite extra på sina nära och kära detta året. En present som håller länge är kanske roligare än småpresenter som går sönder efter ett halvår.

De har många bra kategorier så att det är lätt att hitta presenter till olika nära och kära såsom pojkvän, syster, bror, mamma eller pappa som exempel.

Dessa snygga halsband hade jag velat köpt till min pojkvän i födelsedagspresent, det bästa är att man själv kan välja vad man vill gravera in på dem. Kanske ett datum eller några ord om ens kärlek till varandra hade passat bra. :)

Just dessa halsband hittar du HÄR

Julklappstips till syrran, dottern, mamman eller varför inte styvmamman, svärmor eller mormor är detta vackra halsband, jag hade nog valt att bara gravera in lillasyster om jag skulle köpt det till min syrra, hade vart snyggt:

Du hittar detta fina halsband HÄR

Om man vill ha lite mer annorlunda presenter än smycken så finns det massor av bra och fina presenter, det finns t.o.m en underkategori med namnet annorlunda presenter, smidigt och bra.

En av grejerna som ligger där är exempelvis detta fina whisky-set, lite dyrare och lyxigare, kanske till pappa eller morfar eller vem som nu gillar whisky. :) Med den personliga gravyren på så blir det mer personligt och roligare att ge.

Du hittar detta vackra set HÄR

OBS! Detta inlägg är sponsrat av Getpersonal.se via Tourn.



No comments:

Post a Comment