18 October, 2017

Smycken att glädjas över!

Har köpt hem så fina smycken från Cocoo.se som jag vill visa er. :)

Älskar deras goodieboxar där man inte vet vad man får utan det blir en överraskning, du hittar dem HÄR. Jag beställde hem en till Vera och är så nöjd med innehållet:


Själv beställde jag lite annat smått och gott och det kommer bli en tävling på min instagram (som du hittar HÄR) om en av de vackra gröna ringarna på bild:





Någon dag kommer det upp ett inlägg med smyckena på också. :) Detta inlägg är gjort i samarbete med Cocoo.se och de vill gärna erbjuda mina läsare/följare en RABATTKOD som ger 20% rabatt på din order (kan ej kombineras med andra erbjudande och rabatter) koden är: AWESOME20 och är giltig till 29 oktober. Passa på att fynda massor av fina smycken, de har även ett utbud av kläder och lite annat. :)

Happy shopping!

No comments:

Post a Comment