29 May, 2013

Tävling nr. 58 - Vackra fjärilar från Tuschaa!

Nu startar jag en härlig sommartävling i samarbete med Tuschaa!

En ganska nystartad webbshop med massa fina smycken, kläder och dessa underbara magnetfjärilar.
Jag älskar dem! Det finns hela 47 stycken olika varianter i härliga färger!

Nu har 2 stycken av er chansen att vinna 5 stycken fjärilar, det blir alltså 2 vinnare!

Tävlingsregel:

- Gå in HÄR och berätta vilken fjäril som blev din favorit och varför det blev just den!

Extra vinstchanser:

- Gilla  Tuschaa på facebook, det gör du HÄR!

- Gilla min sida på facebook, det gör du HÄR!

- Dela tävlingen vidare genom att göra ett inlägg i din blogg (använd då bilden ovan och länka både till Tuschaa och hit till tävlingen) eller på facebook, dela då den HÄR bilden.

Skriv allt i en och samma kommentar, om du väljer att göra någon av de extra vinstchanserna så glöm då inte att ange ditt fullständiga facebooknamn! Glöm heller inte att ange din e-mail adress då vinnarna kontaktas via mail.

Tävlingen avslutas 11 juni, kl. 20.00.

LYCKA TILL! :)

Avslutad!

Vinnarna blev:
Gabriella Ekdahl och Malin Gustafsson

Ett stort grattis till er! :) 

Jag kommer maila er, om mailet inte besvaras inom 3 dagar så utses en ny vinnare!

Tack till  Tuschaa för samarbetet!
Även ett tack till alla ni som var med och tävlade! :) 

26 comments:

  1. Hej!
    Jag är med :) Gillar bägge sidor & delar vidare till min fb. sida
    (Carina Gerdin).
    Denna fjäril är min favorit, så vacker att ord är överflödiga...http://www.tuschaa.se/fjarilar-magneter/reflection-red-36.aspx
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    ReplyDelete
  2. Anonymous01:08

    Hejsan!
    Har deltagit i alla moment
    Min FB sida https://www.facebook.com/annika.hjartstrom.1?ref=tn_tnmn

    Mailadress ibeck@spray.se
    // Annika

    ReplyDelete
  3. Anonymous08:56

    Vackra fjärilar! jag är med! Gillar dins ida på facebook, gillar nu också Tuschaa och delat tävlingen på min facebook (Gabriella Ekdahl från Uppsala).
    Denna är min favorit!
    http://www.tuschaa.se/fjarilar-magneter/fairy-12.aspx

    Stor kram!
    /Gabriella Ekdahl
    mail: pepsan4@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Har gillat båda sidorna och delat på facebook - malin nilsson. Red eye är favvisen. malinoxie@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Hilde J14:49

    Hej!

    Åhh, jag älskar fjärilar och är självklart med i tävlingen:)
    Tar alla chanser!

    -Min favorit är Reflection Purlpe - 35. Jättefin form och underbara färger. Det lyser vår om denna fjäril, och så är min favoritfärg lila. Den skulle verkligen få en hedersplats i mitt kök:)
    -Gillat Tuschaa på Fb (Hilde Jensen)
    -Gillat din sida på Fb (samma namn som ovan)
    -Delat via min Fb (samma namn som ovan)

    Hoppas verkligen på tur!

    Kramar från
    Hilde
    hilde_jensen@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Anonymous18:11

    Superfina fjärilar! Gillar båda sidorna och delar vidare till min Fb-sida (Renate Wretefelt).

    Den här fjärilen är min favorit:
    http://www.tuschaa.se/img/p/88586-3.png

    Mvh Renate
    wretefelt@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Anonymous18:50

    Jag har gillat båda sidorna och delat på facebook (Sophie Michelle Persson.)

    Min favorit blev den här, på grund av den helt fantastiska färgen. http://www.tuschaa.se/fjarilar-magneter/blue-light-20.aspx Jag vet inte om någon liknande fjäril finns i verkligheten, men jag hoppas på det! =D

    sophie_persson@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. Frida Bergner19:32

    Jag är självklart med.

    Min favorit fjäril blev: Blue Light-20 för den är fin med den härliga blå färgen.

    Gillar Tuschaa och Din sida på FB: Frida Bergner

    Delar tävlingen på min FB-sida: Frida Bergner, https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151631994099767

    frida-6@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. http://www.tuschaa.se/fjarilar-magneter/orange-fire-6.aspx
    Denna fjäril är nog favoriten, men det var OTROLIGT svårt att välja. Mitt kylskåp är alltför kalt, dessa skulle då piffa upp i min lilla etta. =)
    Gillar tuschaa på FB och hoppas!
    MVH/ sarasala@live.se

    ReplyDelete
  10. Min favorit är "Blue Light", ser så naturtrogen ut :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous20:38

    Hej
    Åh jag älskar fjärilar, min favorit är Green light. Vi hade fjärilar som bröllopstema och färgen grönt och lila. Denna gröna fjäril får mig att minnas mitt livs ljusaste dag, dagen då jag blev vi!
    Jag gillar på FB och delar på min FB, Tina Carlström.

    Kram Tina

    ReplyDelete
  12. Anonymous20:38

    Oj, glömde min mail.
    Tina Carlström.

    christinecarlstrom@hotmail.com

    :) kram

    ReplyDelete
  13. Jenny12:59

    Gillat på fb o delat Jenny Söderström

    Story red-27 var finast så vackra färger o det lyser om den

    ReplyDelete
  14. 1. Är gärna med och tävlar, min favorit är http://www.tuschaa.se/fjarilar-magneter/blue-lake-1.aspx för den har så härlig blå färg.
    2 och 3 gillar båda på facebook, liselotte andersson
    liselotte.202andersson@telia.com

    ReplyDelete
  15. Anonymous20:46

    Jag vill ha denna: http://www.tuschaa.se/fjarilar-magneter/purple-dream-3.aspx
    För att dom färgerna är min favorit färger och det är den vackraste fjärilen jag sätt. Hela mitt rum är svart och rosa och lite grönt. Exakt som fjärilen. Och i Skolan börjar jag 9 an och behöver har koll på alla prov jag har uppskrivet på ett papper. Och varje gång slarvar jag Bort pappret då med en magnet fjäril vore det parfekt att hålla reda på mina saker, och en fin accessoar till mitt rum .

    Namn: Julia Engvall
    Email: juliaengvall@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Anonymous22:27

    Så härliga färger o så ska man välja en! (: Jag brukar falla snabbt på de som är rosa men nu blev det "Blue Light- 20" ist med sin otroligt vackra nyans!

    (lindamariastenmark@hotmail.com)

    ReplyDelete
  17. Anonymous09:58

    Jag är med och har gillat båda på FB (Ingegerd Rönnlid).
    Min favoritfjäril är Red Wing. Underbar färg och fin teckning. Passar på mitt kylskåp.
    i.ronnlid@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Anonymous10:01

    Hej! Jag gillar båda på min FB (Pallella Lullin)
    Den vackraste fjärilen är Red Light, tycker jag. Vilken underbar röd färg!
    Passar fint in i mitt kök och på det vita kylskåpet.
    pallella@spray.se

    ReplyDelete
  19. Kul med tävling!
    Jag är gärna med. :)

    Skulle önska att vinna denna: http://www.tuschaa.se/fjarilar-magneter/purple-dream-3.aspx

    Så fin och i mina favoritfärger,
    snygg form och mönster på fjärilen. :) Gillar verkligen färgkombinationen och de hade passat så bra på kylskåpet där
    man behöver sätta upp viktiga saker och det blir ännu roligare med ett par läckra fjärilar som dekoration. :) Hoppas på tur.

    Har gillat din sida och Tuschaa på Facebook: Malin Gustafsson

    Har tipsat om tävlingen: http://frozenvanilla.blogg.se/2013/june/tavlar-2.html#post-comments

    Namn: Malin Gustafsson
    Mail: frozenvanilla@live.se

    ReplyDelete
  20. Anonymous12:45

    Purple Dream för den intensiva färgens skull!

    Hälsningar Carin
    carinbjurstrom@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. Hej! Jag älskar de naturlika och färgglada, som den härliga yellow eye.
    Jag gillar insekter, och min bebis gillar de färgglada fläckarna som kan dyka upp lite var som helst som fjärilar utgör i naturen. Vore kul att kunna ta med det in i höst.

    ReplyDelete
  22. Jenny16:18

    Det här blev min favorit: http://www.tuschaa.se/fjarilar-magneter/fairy-12.aspx
    Tycker färgerna var så himla fin tillsammans.
    jenny.v@live.se

    ReplyDelete
  23. Anonymous21:00

    Hej!
    Vilken härlig vinst! Jag älskar fjärilar och den jag fastnade mest för är den som heter Blue Lake.
    Den förtrollar mig med sin hypnotiska
    blåa färg och kommer att lysa med sin färgprakt på mitt kylskåp i vinter när snöstormarna sveper förbi utanför...
    Jag har deltagit i alla momenten!
    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    ReplyDelete
  24. Anonymous21:49

    Det här blev min favorit: http://www.tuschaa.se/fjarilar-magneter/wave-blue-43.aspx
    Jag har alltid haft blå som favoritfärg, men försöker att "bredda" mig lite och då passar denna utmärkt, som allra mest är blå, men även några andra fina färger!

    Jag gillar båda era sidor på FB: (Annika Nilsson)

    Och så har jag delat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/351813674922132

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    ReplyDelete
  25. http://www.tuschaa.se/fjarilar-magneter/reflection-purlpe-35.aspx är nog favoriten för att den bara var så snygg!

    Gillar bägge på FB (Carola Lind)
    och har delat https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151489719703543

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/june/fjarilar.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    ReplyDelete
  26. Corina Måbring Cadbrand19:58

    Godkväll!
    Jag vill självklart också vara med och tävla om dessa vackra fjärilar, sommar sommar <3
    Dessutom älskar jag fjärilar; jag och min man har två st tatuerade på armarna :)

    Jag heter Corina Måbring Cadbrand på FB och jag gillar :)

    Hade jag haft turen på min sida så måste jag säga att detta är en klar och vacker favorit i mina ögon (tycker dock egentligen att alla var väldigt vackra^^): http://www.tuschaa.se/fjarilar-magneter/blue-light-20.aspx

    Trevlig kväll!
    Mvh Corina

    corinacadbrand@hotmail.com

    ReplyDelete