18 May, 2013

Tävling nr. 57 - Vinn väska från Sagablue, 2 vinnare!

Startar nu en tävling i samarbete med härliga butiken Sagablue!

Du har chansen att vinna en av väskorna på bilden ovan, det blir alltså 2 vinnare! 

Väska Iona Brown hittar du HÄR.
Väska Iona Grey hittar du HÄR.

Vill samtidigt som denna tävling tipsa om Sagablues nya samarbetspartner Gladeligen! En ideell sajt som vill sprida glada nyheter & inspiration. :)

TÄVLINGSREGLER:

- Gå in och anmäl dig till nyhetsbrevet hos Sagablue, detta gör du till vänster i sidomenyn rätt långt ner. Ange vilken e-mail adress du anmält dig med!

- Gilla Gladeligen på facebook, detta gör du HÄR! Ange ditt fullständiga facebook namn.

- Välj vilken av väskorna du vill vinna och motivera med EN MENING varför just du ska vinna den! :)

EXTRA VINSTCHANSER:

- Gilla min sida på facebook, det gör du HÄR!

- Dela tävlingen vidare genom att skriva ett inlägg i din blogg (använd då bilden ovan) eller på facebook, dela då den HÄR bilden!

Skriv allt i en och samma kommentar och glöm inte ange din e-mail adress då vinnaren kontaktas via mail. Tävlingsreglerna är obligatoriska och måste göras för att delta, extra vinstchanser är frivilligt!

Från och med den 20:e maj till den 31:a juli får ni 15% rabatt hos  Sagablue med koden emssan15. Gäller endast ordrar inom Sverige!

Tävlingen avslutas den 1 juni, kl. 20.00.

LYCKA TILL! :)

Avslutad!

Vinnare 1: Lina som ville vinna IONA GREY.

Vinnare 2: Dezirée Andersson som ville vinna IONA BROWN.

Ett stort grattis till er!
Jag kommer maila er strax, besvaras inte mailet inom 3 dagar så utses en ny vinnare!

Tack till Sagablue för samarbetet och även ett tack till alla er som var med och tävlade. 

Dock gillar jag inte att se två exakt likadana kommentarer/motiveringar fast med olika namn och e-mailadress... Så om någon vet hur man kan se IP-adresser här på Blogspot så snälla, berätta.. för jag vill inte vara med om fusk i mina tävlingar. Då känns det inte så roligt att ha tävlingar.

 
 

14 comments:

  1. Anonymous14:24

    Christina Frisberg!!
    Jag är gärna med och tävlar om en supersnygg/praktisk väska!! :)
    Jag har gjort alla steg.
    Gillat sidorna under mitt namn Christina Frisberg.
    Delat tävlingen på fb.
    anmält mig till nyhetsbrevet.
    och skulle jag ha turen att vinna så är båda jättefina men gillar nog den grå/svarta lite mer, men blir såå himelens glad för vilken som!! :)
    frisanpoxy@hotmail.se
    KRAMILUZZ!!

    ReplyDelete
  2. tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/05/18/vaska-16/

    ReplyDelete
  3. Jag är gärna med :)

    1. Jag har anmält mej till nyhetsbrevet med samma mejladress som längst ner i kommentaren.

    2. Jag gillar Gladeligen på FB (Ingrid Polly)

    3. Jag skulle vilja vinna Iona Brown.
    Motivering; Denna mamman behöver en egen väska utöver barnens skötväska :)

    4. Jag gillar din sida sen tidigare (Ingrid Polly)

    5. Jag har delat bilden (Ingrid Polly)

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Anonymous17:46

    Anmäld till nyhetsbrevet med adressen in_cava_vita@hotmail.com
    Gillar Gladeligen. FB-namn: Elisabet Andersson
    Vill vinna Iona Grey.
    Väskan är av precis rätta sorten, tänder på designen och faller för komforten!
    Gillar Emely Myror i brallan ... på FB.
    Delat tävlingen på FB här: https://www.facebook.com/elisabet.andersson.12?ref=tn_tnmn

    Elisabet Andersson

    in_cava_vita@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Saga18:12

    1. anmält mig till nyhetsbrevet (sagling@hotmail.com)

    2. Gillat båda fb sidorna (saga johansson)

    3. Delat här https://www.facebook.com/#!/saga.johansson.359/posts/177611169070849

    4. Vill vinna den bruna väskan så att jag kan vara snyggast i sommar!

    sagling@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. * Anmält mig till nyhetsbrevet: Slogihuvudet_@live.se
    * Gillat Gladeligen på fb: Dezirée Andersson Canth
    * Jag tycker båda är superfina och skulle bli glad för vilken som av dem, men måste jag välja så är det brun.
    * En mening: En flickas bästavän med bra utrymme.
    * Gillar redan din sida: Dezirée Andersson Canth
    * Bloggat: http://startstopp.blogg.se/2013/may/tavling-2.html

    ReplyDelete
  7. 1.Jag har nu anmält mig till att få nyhetsbrev mejladressen hittar du här nedan för.

    2. gillar på fb Lina Salomonsson

    3.Jag skulle vilja vinna den svarta väskan för att kunna ge min lilla mamma en liten present nu när det närmar sig "mors dag"

    4-5. Gillar din sida och gillar och delar ditt inlägg om tävlingen

    Skriver i min blogg om tävlingen också bloggadressen hittar du här under.

    min mejladress är salomonsson.lina85@gmail.com och bloggadressen är http://mammatillhampus.blogspot.se/2013/05/tavlar-hos-emssan.html

    ReplyDelete
  8. Jag är med!

    1 anmäld till nyhetsbrev - annamarialundgren@hotmail.com

    2 Gillar Gladeligen - annamaria lundgren

    3 Iona Brown, för att: jag vill svassa gatan ned -i strålande solsken- med den snyggingen gungande på höften!

    /anna

    ReplyDelete
  9. Jag är med och gillar på FB (Carola Lind) och har delat

    Anmält mig till nyhetsbrevet.

    Jag vill vinna den bruna eftersom jag inte har någon snygg väska!

    tavlingar(at)officefixarna.com

    ReplyDelete
  10. Är gärna med och tävlar.
    1. Har anmält mig till nyhetsbrevet, med min mail adress liselotte.202andersson@telia.com
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Vill vinna Iona Grey. Jag behöver en handväska för att få med mig allt onödigt jag alltid skall ha med mig överallt.
    4. Gillar din facebooksida sedan tidigare.
    liselotte.202andersson@telia.com

    ReplyDelete
  11. Frida Olsson15:13

    Har gillat sidorna på facebook och även delat ditt inlägg där. (under namnet Frida Olsson)

    Liten smidig och snygg är denna väska för mig byggd =)

    juni_82@hotmail.com är min mail.

    ReplyDelete
  12. Anonymous01:17

    Är gärna med och tävlar.
    1. Har anmält mig till nyhetsbrevet, med min mail adress annika.hjartstrom@hotmail.com
    2. Gillar på facebook, Nickan Hjärtström
    3. Vill vinna Iona Grey. Jag behöver en handväska för att få med mig allt onödigt jag alltid skall ha med mig överallt.
    4. Gillar din facebooksida sedan tidigare.
    annika.hjartstrom@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. Frida Olsson21:47

    Blev en miss i att jag glömde skriva i vilken väska jag ville ha. Så postar allt igen. =)

    Har gillat sidorna på facebook och även delat ditt inlägg där. (under namnet Frida Olsson)

    Skulle vilja ha den bruna väskan om jag vann.

    Liten smidig och snygg är denna väska för mig byggd =)

    juni_82@hotmail.com är min mail

    ReplyDelete
  14. 1. anmält mej till nyhetsbrev: johanna.hellberg@hotmail.com
    2. gillar på fb: Johanna Hellberg
    3. jag vill vinna: http://www.sagablue.se/produkter/vaskor/vaska-iona-grey.html
    därför att jag inte äger någon perfekt sommar väska som denna :)
    4. gillar dej på fb: Johanna Hellberg
    5. länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2013/may/vaska.html#comment

    johanna.hellberg@hotmail.com

    ReplyDelete