10 May, 2013

Tävling nr. 54 - Gummistövlar från Viking Footwear.


Startar nu en perfekt tävling i samarbete med Viking Footwear. Nu när det är vår på riktigt har det varit regniga dagar också, iallafall här hos oss. Det jag saknade till Viktor då var ett par rejäla gummistövlar.

Nu har du chansen att vinna ett par Retro Sprinkle gummistövlar i färgen ljusblå här hos mig, finns i storlek 28-42.

Lite information om dem:

Stöveln ser ut att vara platt men inuti är den uppbyggd för bekvämlighet, isolering och för att få känslan av en låg klack. Inuti finns en upphöjd, kilformad, löstagbar PU-innersula med nästan 2 cm tjocklek i hälen – på ytsidan är sulan plan. Benvitt polyesterfoder av nätmaterial med diskret V-tryck. Kanvas över foten för att absorbera fukt. Namnetikett tryckt på insidan av stövelskaftet. 

Mer information hittar du HÄR!

Tävlingsregler:

- Gå in på Viking Footwear och anmäl dig till deras nyhetsbrev, det gör du längst ner till höger! Ange vilken e-mail adress du anmälde dig med.

- Berätta vem som kommer få stövlarna om du vinner och vilken storlek du skulle välja!

Extra vinstchanser:

- Gilla min sida på facebook, det gör du HÄR!

- Sprid tävlingen vidare genom att skriva ett inlägg på din blogg (använd då bilden ovan och länka till både tävlingen, mig och Viking Footwear, eller på facebook dela då den HÄR bilden!

Skriv allt i en och samma kommentar och glöm inte att ange din e-mail adress då vinnaren kontaktas via mail. 

Tävlingen avslutas 24 maj, kl. 20.00.

LYCKA TILL! :)

AVSLUTAD!

Den lyckliga vinnaren blev:

Madde

Ett stort grattis till dig, jag är sååå avis på dig kan jag lova.. men man kan ju inte vinna sina egna tävlingar, haha!

Jag har mailat dig, besvaras inte mailet inom 3 dagar så utses en ny vinnare!

Tack till alla andra som var med och tävlade och även ett tack till Viking Footwear för detta härliga samarbete!

55 comments:

  1. Anonymous21:44

    Jag är med i tävlingen!!
    Jag har anmält mig till nyhetsbrev.
    jag har delat tävlingen på fb Christina Frisberg.
    jag har gillat din sida tidigare.
    Jag vill vinna stövlarna till mig själv att ha i svamskogen i höst. storlek 38.
    hoppas, hoppas,hoppas!!
    KRAMILUZZ!! :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous22:37

    Hej!

    Oh ännu en underbar vinst som man skulle bli glad av =) Om jag vinner skall jag faktiskt behålla dem själv. Jag är ingen stor fan av stövlar men med 2 hundar, 5 barn och en trädgård att ta hand om (för att inte tala om regniga svenska somrar) så har jag insett vikten av att ha något bra på fötterna. Det blir ofta så att jag lånar gubbens fula gröna, 2 nummer för stora och jättefula. Tänk om jag vann dessa, då skulle jag t om kunna åka till Ica och handla iklädd stövlar för dom är verkligen urfina.

    Jag har givetvis prenumererat på nyhetsbrevet. Jag gillar sedan tidigare din facebook sida.

    Mvh
    Charlotta Hellström

    ReplyDelete
  3. Anonymous22:38

    oj oj oj jag glömde ju storleken, vackra blommor har stora fötter sägs det så storlek 42 får det bli.

    Mvh
    Charlotta Hellström

    ReplyDelete
  4. Anonymous22:51

    Jag har anmält mig till deras nyhetsbrev, christinecarlstrom@hotmail.com

    Jag skulle vilja vinna ett par stövlar till mig själv då jag inte äger några i storlek 38.

    Jag gillar dig på FB, Tina Carlström.

    Jag har delat på FB, Tina Carlström.

    Kram Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Åh, så fina stövlar, snygga och uppbyggda inuti = perfekt! I dem skulle man kunna traska långt även i ösregn :D

    Jag väljer st 38 för då passar de både mig och min 20-åriga dotter som garanterat kommer att vilja låna dem ;)

    Och självklart har jag nu fixat allt med extrachanser osv. Facebooknamn - Britta Högström

    Mail utan mellanslag t h o t@hotmail.se

    Håller tummarna hårt den här gången och hoppas!

    ReplyDelete
  6. Underbar tävling, jag är med!


    1. Anmält mig (millahoman@hotmail.com)

    2. Jag skulle vilja vinna dessa till mig själv
    då mina rackelstövlar gick sönder i höstas.
    Skulle behöva ha ett par så man kan vara ute regniga dagar
    och sen vore dom perfekta när jag ska iväg ut i skogen och plocka bär.
    Storlek: 38

    3. Gillat på facebook (camilla millah öman)

    4. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2013/may/stovlar.html


    Hoppas verkligen på tur... varma kramar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Jag är väldigt gärna med :)

    1, Är anmäld till nyhetsbrevet - linaeckerstrom@hotmail.se

    2, Jag hade tagit dom själv. Mina "bra" stövlar läcker och det funkar ju inte. Speciellt inte när man har småbarn som gärna vill ut och plaska i vattenpölarna :) Ett par nya ligger högt upp på önskelistan.

    Ha en fin helg !
    linaeckerstrom@hotmail.se

    ReplyDelete
  8. Anna Lundkvist08:21

    Har nu anmält mig till nyhetsbrevet: hillevianna@hotmail.com

    Jag skulle behålla de här läckra stövlarna själv. Storlek 39 har jag

    Gillar dig redan på fb och har delat tävlingsinlägget - Anna Lundkvist

    ReplyDelete
  9. Anonymous08:56

    Jag är gärna med och tävlar!

    1) Anmäld till nyhetsbrevet - krieppola@spray.se

    2) Ett par nya Viking till mig,
    till jobbet som fröken, till skogspromenaden själv och till hopptävlingarna i vattenpussar med mina barn. Alltid redo!

    3) Gillar
    Emely - Myror i brallan och kli i fötterna på FB (Kristiina Söderström).

    4) Delar på FB (densamme).

    Ha en fin dag!
    // Kristiina
    krieppola@spray.se

    ReplyDelete
  10. Anonymous08:58

    Just ja, storlek om jag har turen att vinna!
    Storlek 38 skulle sitta perfekt!
    Tack!

    // Kristiina
    krieppola@spray.se

    ReplyDelete
  11. Anonymous09:42

    Gillar på FB som Paola Allegrini och har anmält mig till nyhetsbrevet.

    Tipsat om tävlingen här:
    http://www.facebook.com/Paola.C.Allegrini/posts/291438687656885

    Om jag vann skulle min 13-åriga dotter få stövlarna. Hon VÄGRAR använda gummistövlar för att "de är så fula". Hon får nog tänka om ;)

    paola.allegrini@ymail.com

    ReplyDelete
  12. Elisabeth Johnson10:47

    Stövlarna ska jag ha, punkt, slut
    mina gamla har tjänat ut.

    Elisabeth Johnson
    lindh.johnson@tele2.se
    Storlek 39

    ReplyDelete
  13. Har anmält mig till deras nyhetsbrev med adressen aspiga.celine[snabelA]comhem.se

    Min dotter kommer att få stövlarna om jag vinner och hon vill ha ett par i strl 36.

    EXTRA:
    Gillar redan din sida på facebook (Celine Naminah)

    Tipsar om tävlingen i min blogg: http://aspieblogg.se/2013/may/gummistovlar-24-maj.html#comment

    ReplyDelete
  14. s_ilkert@hotmail.com
    Vill vinna ett par i storlek 40

    ReplyDelete
  15. Anonymous14:34

    Hej!
    Jag gillar redan dig på facebook, har också delat tävlingen där! (Gabriella Ekdahl från Uppsala).
    Jag har även anmält mig till nyhetsbrevet.. pepsan4@hotmail.com

    Jag skulle ge stövlarna till mig själv faktiskt, utbildar mig nu till förskollärare och arbetar mkt extra på förskola, perfekt med stövlar när jag ska vara ute med barnen i regnet! Nåt jag verkligen saknar!
    Storlek 38!

    Kram! /Gabriella Ekdahl
    Mail: pepsan4@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Saga17:44

    Har anmält mig till deras nyhetsbrev ( sagling@hotmail.com) och har gillat din fb-sida (saga johansson)

    Vill vinna stövlar i storlek 38 åt min lillasyster som är galen i skor!

    sagling@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. Hej!

    Vilken superhärlig tävling!
    Jag prenumererar på nyhetsbrevet med adressen: gnuttisen@hotmail.com

    Jag gillar dig på FB och delar tävlingen alias: Petra Christensen:
    http://www.facebook.com/emely.myroribrallan#!/petra.christensen.9

    Sm nybliven mamma går alla resurser till vår lille Frej,
    men de här skulle bli en underbar present bara till mig!

    stl. 39

    Hälsningar
    Petra Christensen
    gnuttisen@hotmail.com

    ReplyDelete
  18. Anonymous18:31

    Klart jag vill vara med i den här tävlingen :) Jag har gillat det jag ska och så klart delat vidare. Om just jag lyckas vinna , vill jag ha stövlarna själv. Med 2 hundar så är jag ute i alla väder och har rejäla regnkläder , men ack , mina stövlar nyss i sulan sprack :( Hoppas på tur gör : Pia Persson pia.p-sson@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. åhhh jag är jätte gärna med..

    jag har anmält mig till nyhetsbrevet
    veronicahedlund@hotmail.se

    jag skulle vilja vinna ett par till min dotter i stl 33

    jag har länkat i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-gummistovlar-2/

    gillar på facebook (veronica hedlund)

    kram veronica

    ReplyDelete
  20. Anmält mig till nyhetsbrevet med mailen

    nyhetsbrev@annakarlsson.se

    Delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/05/11/viking-245/

    Vill vinna stövlar till mig själv i stl 40. Blir en del skogspromenader med familjen och jag blir alltid blöt om fötterna då jag saknar stövlar.

    gillar din sida på FB, Anna Karlsson

    Blogg@annakarlsson.se

    ReplyDelete
  21. Jag är med och tävlar! =)

    Jag har anmält mig till nyhetsbrevet (Se mail nedan)

    Om jag vann skulle jag faktiskt vilja ha stövlarna själv eftersom mina börjat läcka in vatten... ;) Storlek 40 tack!

    Gillar redan din Facebooksida!

    heidilarsson@hotmail.com

    ReplyDelete
  22. Gillar dig redan på facebook! :) Min vän Daniella (Seg) skulle få dem isf, i storlek 40.

    Godisklubban_095@hotmail.com är min mailaddress!

    ReplyDelete
  23. Ing-Marie22:46

    Har anmält mig till nyhetsbrevet med e-mail: ithorsell@yahoo.se
    Skulle vilja vinna stövlarna i storlek 39 för det har både jag och min tonårsdotter och då kan vi dela <3 Dessa stövlar var dessutom så fina att till och med en tonårstjej gärna skulle ha dem på sig.
    Gillar din sida på FB och har gillat och delat.

    ReplyDelete
  24. Anonymous13:12

    Camilla H: Jag är absolut med och vill vinna dem i storlek 36 till mig själv.

    Jag borde vinna då jag haft det väldigt tufft den senaste tiden, med tragiska händelser omkring mig, utan direkt några pengar. Men jag fortsätter att kämpa mig till en bra framtid, kan jag så kan ni! Så att vinna denna tävling hade verkligen varit underbart.

    buusig_milla@hotmail.com

    ReplyDelete
  25. Jag är gärna med och tävlar, och har anmält mig till nyhetsbrevet med mejladressen mammasvardag@hotmail.com.

    Skulle gärna vilja vinna stövlarna till mig själv i storlek 40, då jag inte äger några stövlar och det vore perfekt att ha när det regnar ute eller man ska ut i skogen.

    Gillar din sida på FB (Sanna Kaakinen) sedan tidigare.


    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    ReplyDelete
  26. Anonymous13:44

    Hej!
    Jag har anmält mig till nyhetsbrevet, gizmobus@hotmail.com
    Jag gillar din sida sen tidigare på fb:)

    Om jag vinner är jag så ego att jag vill ha dom själv i storlek 37.
    Att ha hund, speciellt när det blir höst, går inte utan stövlar. Jo det går väl, men då får man räkna med en massa leriga och förstörda vanliga skor. Så jag vill vinna dom här för att ha när jag umgås och gör roliga saker med mina vovvar. Då kan jag fokusera på dom och inte bry mig om mina fötter:)
    Ha en härlig söndag!
    MVH
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    ReplyDelete
  27. Anonymous14:13

    Har anmält mig till Viking Footwears nyhetsbrev med e-mailadressen: jessica_hellstrom@hotmail.com

    De superfina stövlarna kommer att få pryda mina fötter, för mina gamla läcker in vatten, inte så praktiskt när det regnar.

    Storlek 37 passar perfekt på mina fötter

    Gillar din sida på facebook och har även delat tävlingen vidare där.

    Jessica Hellström
    jessica_hellstrom@hotmail.com

    ReplyDelete
  28. JAAG vill vara med!! :)

    1. Har anmält mig till nyhetsbrevet på Vikings hemsida. madelene.k.nilsson@gmail.com
    2.Jag är så pass egoistisk att jag vill faktiskt vinna gummistövlarna till mig själv. Jag har inga och unnar mig inte och köpa heller dumt nog. Men vill ändå ha ett par riktigt snygga, dem var precis det jag vill ha. En mamma måste ju ha ett par gummistövlar ;) Storleken ska isåfall vara 40.
    3. Jag har delat detta på min blogg. länk.
    http://ettlivsomm.blogg.se/2013/may/tavling-gummistovlar.html
    Har gjort en direktlänk till din blogg och tävlingen :)

    Kram till dig

    ReplyDelete
  29. Jag har anmält mig till nyhetsbrevet med nedanstående emailadress.

    Har jag turen att vinna skulle jag behålla stövlarna själv, för jag behöver verkligen ett par stövlar :-)
    Storlek 38

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/may/24-maj-vinn-stovlar.html

    Spacegirl_@spray.se

    ReplyDelete
  30. Anonymous03:18

    Gillar på Fb, anmält till nyhetsbrev ytligast@gmail.com.
    Storlek 37 och det är jag själv som vill ha dem, behöver ha ett par att ha i stallet :)

    Maria Gunnarsson
    ytligast@gmail.com

    ReplyDelete
  31. Vilka ljuvliga gummistövlar! Önskar mig hett!
    Om jag hade turen att vinna dessa små godsaker skulle jag ge dem i present till mig själv, eftersom mina fula gamla stövlar läcker och det är äckligt med blöta tår!
    Har prenumererat på nyhetsbrevet med adress ida.henrysson@gmail.com.
    Har storlek 36.

    ReplyDelete
  32. Tove12:28

    Jag anmälde med adressen tovelarsson#outlook.com (byt # mot @)

    Om jag vinner kommer jag att studsa runt på BSA jamboree 2013 i west wirginia med ett par snygga viking stövlar i storlek 37 istället för mina slitna gröna.

    ReplyDelete
  33. * Signat upp mig på deras nyhetsbrev: Desiree.andersson@live.se

    * Jag kommer att behålla stövlar själv för jag äger inga trots att man många gånger ifrågasatt sig själv varför när man står där med dyngsura fötter, eller struntar i att gå utanför dörren, men det är ju ett så tråkigt utlägg att lägga pengar på och tänker att det kan vara värt att prova chanserna genom att tävla så jag kan leka även ute i regnet i sommar. Om jag vinner så vill jag gärna ha storlek 39.

    * Gillar din facebook sida sedan tidigare: Dezirée Andersson Canth

    * Har bloggat om tävlingen: http://startstopp.blogg.se/2013/may/gummistovlar-fran-viking-footwear.html

    * Min mail är: Desiree.andersson@live.se

    ReplyDelete
  34. klart man är med här!

    1. har anmält mig med lis1etavlar@gmail.com

    loke skulle få stövlarna (strl 31). han växer så det knakar och stövlar är något av en bristvara här. får ta hem de från dagis på helgerna. =(

    tar fler chanser:
    2. gillar redan - lisette bäcksro
    3. delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/05/245-emely-viking-footwear.html

    hoppas på vinst! =)

    lis1etavlar@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Linda J21:36

    Jag är gärna med. Har anmält mig till nyhetsbrevet, lolinondoda@spray.se

    Min lillasyster skulle få dessa i storlek 33. Hon vägrar ha gummistövlar för att de är så fula. Dessa snyggingar tror jag inte ans att hon kan säga nej till.

    ReplyDelete
  36. Frida Bergner23:09

    Jag är med och tävlar.

    Har anmält mig till nyhetsbrevet med min mail: frida-6@hotmail.com

    Jag skulle ge stövlarna till mig själv. Inte ofta man hittar snygga stövlar i rätt storlek. Och önskar storlek 34.

    Gillar din FB-sida sen tidigare: Frida Bergner.
    Delar tävlingen på min FB-sida: Frida Bergner, https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151603531179767

    ReplyDelete
  37. Är gärna med och tävlar.
    1. Har anmält mig till nyhetsbrevet, liselotte.202andersson@telia.com
    2. Skulle gärna vinna ett par till mig själv, i storlek 40
    3. Har tipsat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2013/05/gummistovlar-245.html
    4. Gillar din facebooksida sedan tidigare, liselotte andersson
    liselotte.202andersson@telia.com

    ReplyDelete
  38. Anonymous12:11

    nuttilia@hotmail.com är anmäld till nyhetsbrevet.

    Min 16-åriga dotter har vuxit ur stadiet med gröna groca skogsstövlar och bönar och ber efter ett par smäckra stövlar i en cool färg. Dessa ska hon ha! I storlek 39.

    ReplyDelete
  39. Hej! Tävlar gärna :)

    Har anmält mig till nyhetsbrevet (matilda-pettersson@hotmail.com).

    Skulle vilja vinna ett par i storlek 38 till mig själv så att jag kan vara ute och leka med sonen i alla väder! Vill inte kunna skylla på dåliga skor :P

    Gillar din sida på fb (Matilda Pettersson).

    Kram Matilda

    ReplyDelete
  40. Jag har anmält mig med min mail: mansondust@gmail.com

    Om jag vann skulle jag välja gummistöveln i stl 28, till min ena son som kommer att behöva nya gummistövlar efter sommaren. Då är det bara att TADAAA - plocka fram dom & ställa på dagis. Det skulle vara skönt! :)

    ReplyDelete
  41. Jag är med!

    1. Har anmält mig till nyhetsbrevet med min mailadress: sara_kramer@live.com
    2. Faktiskt så är det jag själv som kommer få stövlarna för att jag har inga. Jag jobbar inom barnomsorgen och här i norr är det fortfarande blött i gräset och lerigt, samt att vi har rätt mycket regn på sommaren och hösten. Skulle inte vara så tokigt att vinna ett par då jag är ensamstående på heltid och lägger pengarna hellre på något som både jag och min son Jonah har glädje av :) Skulle vilja vinna ett par stövlar i storlek 39.

    3. Gillar din sida på FB redan (Sara Kramer).
    4. Har delat bilden offentligt på FB (Sara Kramer).

    Mail: sara_kramer@live.com

    ReplyDelete
  42. liindaa.n@hotmail.com är anmäld till nyhetsbrevet.

    Jag skulle ge stövlarna till mig själv eftersom jag inte har några och ibland är det bra att ha och jag saknar ett par i min skosamling. Storlek 37 tror jag skulle passa.

    Gillar på fb (Linda Nyberg)

    ReplyDelete
  43. Anonymous22:34

    jag vill gärna delta.

    1. har registerat för nyhetsbrev (litenmentuff@live.com)

    2. om jag vinner önskar jag ett par i stl 36 som jag i så fall skulle behålla helt själv. eftersom mina har spruckit och jag behöver ett par i trädgården!

    mail: litenmentuff@live.com

    mvh Lindah

    ReplyDelete
  44. Jag är jättegärna med!

    Jag anmälde mej till nyhetsbrevet med samma mejladress som längst ner i denna kommentar.

    Om jag vinner så ska jag faktiskt behålla dem själv! Jag sa till sambon senast förra veckan att om jag ska kunna leka med stora tjejen i regnet så behöver jag ett par gummistövlar. Det blir så blött om tårna i sneakers ;) Önskar ett par i storlek 38 om jag har tur!

    Gillar och delar på FB (Ingrid Polly)

    Kram, Ingrid

    ReplyDelete
  45. Jag är med, har registrerat mig med denna mailadress: malin_92girl@hotmail.com
    Jag behöver själv ett par gummistövlar så jag skulle vilja vinna dessa till mig själv, i storlek 39.

    ReplyDelete
  46. Anonymous14:24

    Vilken underbar tävling! Jag har anmält mig till nyhetsbrevet, emely.drugge@hotmail.com
    Vinner jag vill jag ge dem till min mamma. Hon är så snäll då jag fått låna hennes stövlar. De är nu söndriga och skitiga och jag kan ju inte ge tillbaks dem. Nej, det får bli ett par nya som skiner :) ha det gott

    ReplyDelete
  47. Jag är med och gillar och har delat på FB (Carola Lind)

    Anmält mig till nyhetsbrevet och jag behöver verkligen nya stövlar!



    tavlingar(at)officefixarna.com

    ReplyDelete
  48. Anmäld via kicki_m1@hotmail.com

    Gillar på FB och har även delat där.

    Även om man inte är gjord av pengar så får ju alltid barnen det de behöver. Men de senaste åren har jag prioriterat bort mig själv rejält. Mina gamla stövlar är verkligen katastrofala, gummi börjar spricka och det är nog bara en tidsfråga innan det börjar sippra in vatten, haha. Hela familjen tillsammans med hundarna är ute mycket i skog och mark- och snart börjar ju hjortronsäsongen här uppe i norr då vi kommer vandra på de norrländska sumpmarkerna - så ett par nya stövlar i strl 40 till mig själv vore L.Y.C.K.A! :-)


    Nås via: kicki_m1@hotmail.com

    ReplyDelete
  49. Anonymous13:12

    Anmäld till nyhetsbrevet med
    e-post in_cava_vita@hotmail.com

    Jag själv behöver nog faktiskt dessa
    i så fina stövlar blir jag som en prinsessa!
    Viking Footwear är av rätta sorten
    tänder på designen, faller för komforten!

    Storlek 39.
    Gillar Emely - Myror i brallan på Facebook.
    Har delat på Facebook här:
    https://www.facebook.com/elisabet.andersson.12?ref=tn_tnmn
    Se e-post ovan.

    /Elisabet Andersson

    ReplyDelete
  50. Jag vill gärna vara med! Jag glömde mina i skogen i höstas (ställde dom vid sidan av bilen när jag tog på mig mina vanliga) och när jag två veckor senare kom på det var det ju såklart försent. Eftersom vi är ute så mycket i skogen och jag är så galet ormrädd vill jag gärna ha ett par nya och de här va så snygga!

    Har anmält mig till nyhetsbrevet kimsan_@hotmail.com

    Gillar dig på facebook sen innan och delar även där (Kim Falkenström)

    Har jag turen på min sida önskar jag strl 38

    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  51. Anonymous14:13

    Jag har anmält mig till nyhetsbrevet. Gillar även din sida och har delat tävlingen på min fb sida. Malin Wiktor.

    Jag valde mellan att ge dom till min son eller ta dom själv och kom fram till att jag är i störst behov just nu eftersom sonens passar och mina läcker.

    Skulle vilja ha ett par i storlek 37

    malinwiktor@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Jag är med och tävlar!

    Jag har anmält mig till nyhetsbrevet, thesan89@hotmail.com

    - Om jag vinner skulle min mamma få stövlarna i storlek 40.
    Det skulle vara välbehövligt då de är i skogen ofta och går för att hålla koll på sina marker, hennes nuvarande har börjat läcka in vatten.

    - Gillar dig på FB redan.
    - Har delat tävlingen på min blogg: http://emthetavlar.blogg.se/2013/may/jag-tavlar-hos-emely-2-3.html

    Thesan89@hotmail.com

    ReplyDelete
  53. Anonymous16:26

    Jag vill vinna ett par stövlar till mig själv i storlek 39. Är mycket ute i skog och mark och leker skattletart (kolla geocaching.com) och höga gummistövlar är då ett måsste!

    Har anmält mig till nyhetsbrevet.

    Gillar Din sida på FB.

    Delar tävlingen på FB.

    MVH

    Victoria Svensson Utas
    victoria@svenssonutas.se

    ReplyDelete
  54. Anonymous19:07

    Jag är jätte gärna med!

    Jag har anmält mig till nyhetsbrevet (aneritrea@hotmail.com)

    Om jag vinner så behåller jag gärna stövlarna själv (storlek 38)! Det är ju skitsnygga! Och eftersom jag varken har bil eller busskort, så traskar jag alltid - i ur och skur - och därför skulle stövlarna komma väldigt väl till pass!

    Jag gillar din sida på FB (Annika Nilsson)

    Jag har även delat tävlingen på FB!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    ReplyDelete
  55. Anonymous20:43

    Jag vill oxå delta,har anmält mig till nyhetsbrevet, min mailadress är backstrom41@gmail.com.

    Har jag turen på min sida, så vill jag ge dessa superfina stövlar till min kära mor. Hennes gamla stövlar har sett sina bästa dar och eftersom hon gillar att var ute i skog & mark,så vill jag ge henne nya stövlar från Viking i present. Jag tror att stl 37 blir bra till henne. Håller tummarna, ha det bra!

    ReplyDelete