05 May, 2013

Tävling nr. 53 - Hudvårdskit från CCS Healthcare.

Nu har jag fått chansen att ha en tävling i samarbete med  CCS Healthcare vilket jag är väldigt glad över. 

Deras produkter är väldigt bra och en av produkterna du kan vinna har jag själv just nu och det är den HÄR dagkrämen, jag tycker den är helt underbar.

Du har chansen att vinna ett härligt hudvårdskit innehållande:

Oliva Night cream

Oliva Day Cream
Oliva Cleansing Mousse
Värdet ligger på ca 290 kronor.

Tävlingsregler:

- Gå in HÄR och berätta vilken av CCS hudvårdsserier du fastnade mest för och varför.

- Motivera kort varför du vill vinna!

Extra vinstchanser:

- Gilla Inspiration from CCS på facebook, det gör du HÄR!

- Gilla min sida på facebook, det gör du HÄR!

- Dela tävlingen vidare genom att skriva ett inlägg i din blogg, använd då bilden ovan och länka till både CCS Healthcare och hit till tävlingen, eller på facebook, dela då den HÄR bilden.

Skriv allt i en och samma kommentar. Glöm inte att ange din e-mail adress då vinnaren kontaktas via mail, om du gör något av de extra vinstchanserna så glöm inte att ange ditt fullständiga facebook namn. Tävlingsreglerna är obligatoriska och måste göras för att delta, extra vinstchanser är frivilliga!

Tävlingen avslutas 19 maj, kl. 20.00.

LYCKA TILL! :)

Avslutad! 

Vinnaren blev:
Tina Carlström
 
Ett stort grattis till dig!
Jag har mailat dig, besvaras inte mailet inom 3 dagar så utses en ny vinnare.

Tack till CCS Healthcare för samarbetet och även ett tack till alla er som deltog i tävlingen. :)

34 comments:

  1. Anonymous14:38

    Jag är med och tävlar!!
    Jag har gillat CCS sida under mitt namn Christina Frisberg.
    Jag har gillat din fb sida för länge sedan.
    Jag har delat tävlingen på fb.
    Jag gillar Oliva som du lottar ut, den har jag redan använt mig utav, och någon produkt för fötterna från CCS, de andra produkterna har jag aldrig provat, men det kanske skulle vara bra med den där anti age cremen, nu när jag börjar närma mig russinåldern!! hihihi :)
    Jag skulle bli super happy om just jag hade turen att vinna lite boost för kropp och själ!!! :)
    frisanpoxy@hotmail.se
    KRAMILUZZ!!

    ReplyDelete
  2. Hej!

    Vilken underbar tävling!
    Jag gillar sidorna på FB och delar tävlingen alias: Petra Christensen
    http://www.facebook.com/petra.christensen.9?ref=tn_tnmn

    Den produktserie som jag fastnade mest för är Bamse. Jag har spanat efter bra produkter till barn ett tag & ska absolut testa de här. Både design, form, innehåll & funktion är väldigt genomtänkt och väl beprövat så det är kanske nu jag har hittat favoritprodukterna till lillkillen.

    Som nybliven mamma går alla tankar & inköp till den lille,
    en alldeles underbar och fin liten kille,
    men snart måste det ju vara mammas tur att få något bra,
    & CCS produkter skulle göra mig så innerligt gla´!

    Hälsningar
    Petra Christensen
    gnuttisen@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Linda J18:15

    Jag är gärna med och tar en lott. Fastnade extra för Vera. Jag brukar lätt bränna mig av solen och behöver något som svalkar o skyddar. Vill vinna detta för att min vintertrötta hy ska få lite lyster nu när våren äntligen är här.
    lolinondoda@spray.se

    ReplyDelete
  4. Hej.
    Jag vill vara med. Jag fastnar så klart för http://www.ccshc.com/skincare/bamse-by-ccs eftersom jag är fast i allt som har med barn att göra. Därför vore det skoj att vinna så man inte bara fastnar för barnsaker hela tiden :)

    mvh jessamy_@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Oliva by CCS eco är min stora favorit.
    Gillar CCs sida på fb (annica la sundström)
    Med detta till hands i sommartid blir kroppen len och får sommarfrid

    ReplyDelete
  6. Hej!

    Klart jag är med!!

    Favorit : http://www.ccshc.com/skincare/odd-molly

    Motivering : Inte nog med att de dofar härligt och verkligen "gör sitt jobb" - så är de sjukt snygga att ha på toalettens finhylla.
    ....och jag fyller år den 19:e....;-)

    ReplyDelete
  7. Anonymous20:01

    Min favorit...eller ja jag kanske ska säga barnens är bamse serien. Den gör det mycket lättare när det är duschdags. Vi behöver inte alltid kämpa om att få dem att duscha utan de tycker det är kul när vi säger att de ska få sig en bamsedusch och då blir man lika stark som bamse. Vi kör muskler av luddet, så de ser extra starka ut =)

    Jag skulle gärna vilja testa denna serie då jag hört gott om den och har väldigt torr och känslig hy. Jag har acne och behöver bra produkter. Jag vet att apoteket har bra produkter så därför vill jag ju gärna även få prova denna serie.

    Jag gillar på FB, Tina Carlström.

    Jag delar på FB, Tina Carlström.

    Kram Tina

    christinecarlstrom@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Frida Bergner21:34

    Jag är självklart med och tävla!

    1. Jag gillar Oliva by CCS för att den är noga utvald, miljöanpassad och utan allergener.

    2. Jag vill vinna för att jag gillar den fräsch blommig och fruktigt gröna doft, med inslag av äpple, melon och jasmin. Dessutom är jag i behöv av bra produkter, och att den är miljöanpassad gör inte saken sämre.

    3. Gillar Inspiration from CCS på FB: Frida Bergner

    4, Gillar din fFB-sida sen tidigare: Frida Bergner

    5. Delar tävlingen på min FB-sida: https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151591788389767

    frida-6@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. Gillat och delat enligt anvisningarna :D

    Jag hade blivit väldigt glad om jag vann. Naturliga produkter är det absolut bästa för min torra hy + det är ett stort plus att de är ekologiska.

    ReplyDelete
  10. Anonymous09:11

    Gillat, gillat och delat :)

    Jag bara älskar Oliva by CCS ECO.
    Den känns väldigt mild, nästan för mild för att man ska tro att den ska hålla blandhy i fint skick, men detta är den bästa hudvårdsserien min hy någonsin haft och jag har provat många. Att det även är ekologiskt är som grädden på moset!

    Jag vill vinna för att helt enkelt spara in några slantar för jag måste snart köpa ny laddning av denna serie.


    tajjni@hotmail.com

    Tina Berglund

    ReplyDelete
  11. Fastnade för http://www.ccshc.com/skincare/oliva-by-ccs-eco/item/334-hair-conditioner eftersom mitt hår brukar bli trasslig efter ett tag.. :)

    Vill vinna för jag vill ta hand om mitt yttre ännu mer än vad jag gö just nu.


    bloodsband@live.se

    ReplyDelete
  12. Jag fastnade mest för Odd Molly, därför att den serien känns ny och rolig :-)
    Jag vill vinna därför att min torra hud kräver BRA produkter och jag vet sen innan att CCS har riktigt bra produkter.

    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/may/19-maj-vinn-hudvardskit.html

    Spacegirl_@spray.se

    ReplyDelete
  13. Anonymous22:18

    Hej!
    Jag gillar din sida på fb sen tidigare och gillar CCS sida också, Malin svensk björck.
    Jag fastnade förden serien du tävlar ut. Den verkar vara mild mot huden och det behöver jag verkligen, då jag har både eksem och rosacea i ansiktet och super känslig för starka hud produkter med en massa onödiga kemikalier i.
    Men den här serien verkar inte vara sån, utan den kan nog lindra irritationen i min hy och minska torrheten. Då kanske jag kan få känna mig fin i sommar utan en massa smink för att dölja allt:-)
    Ha en underbar dag!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. Anna Lundkvist11:29

    Jag är supergärna med och föll för Olivia by CCS Eco, ekologiska produkter som är bra både för hud och natur, kan det bli bättre??

    Vill vinna eftersom min hud börjar kräva mer och mer omvårdnad och dessa produkter har jag hört så mycket positivt om.

    Gillar redan båda på fb - anna Lundkvist

    ReplyDelete
  15. Jag är gärna med och tävlar.
    1. Fastnade för Odd Molly serien. Visste inte att den fanns, och älskar odd molly kläderna så det skulle vara kul att testa.
    Vill vinna för nu när man börjar bli äldre, märker man hur viktigt det är med att sköta sin hy. Jag har dessutom väldigt torr hy, så måste alltid hålla på och smörja mig, och det skulle då vara perfekt att vinna ett helt kit för att ta hand om sig själv.
    2. Gillar CCS på facebook, liselotte andersson
    3. Gillar din facebooksida, liselotte andersson
    liselotte.202andersson@telia.com

    ReplyDelete
  16. Tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/05/09/ccs-195/

    ReplyDelete
  17. Amanda22:58

    Jag fastnade direkt för hudvårdserien Bamse. Den ser så härlig ut! Jag vill genast köpa den åt mitt syster barn! Jag vill vinna för jag fyller år snart och detta skulle vara den perfekta presen´ten till min 17 åriga hy!

    amandanyman96@hotmail.com

    ReplyDelete
  18. Jag är gärna med! :)

    * Fastnade för: http://www.ccshc.com/skincare/odd-molly/49-kiwi-body-scrub

    Den har en fin förpackning och det lät spännande med kiwi.

    * Jag skulle vilja vinna detta till mamma och ge henne på mors dag, hon förtjänar att få pyssla om sig själv lite efter en lång sjukhusvistelse som hon snart kommer hem från

    bellusss@live.se

    ReplyDelete
  19. Min favorit måste nog vara
    http://www.ccshc.com/skincare/vera-by-ccs/item/116-aloe-vera-gel
    använder Aloe gel under hela sommaren då jag bränner mig väldigt lätt.
    Jag skulle vilja vinna detta för att ha något att skämma bort mig själv med. Efter alla operationer och sjukhusbesök så är jag ovanligt försiktig med att göra saker och livet har blivit lite tråkigt.
    drewke.erika@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Jag är med och tävlar!

    En favorit från sidan: http://www.ccshc.com/skincare/foot-by-ccs/item/106-foot-scrub - underbart att skrubba fötterna vid stranden i sommar med sån här skrubb! =)

    Jag har testat cleansing moussen och handkrämen från det här märket, och gillat produkterna massor! De är inte sådär superstark parfymdoft och det är ett stort plus i kanten för mig!

    Jag har gillat Facebooksidan (Heidi Larsson) och din Facebooksida gillar jag ju sen länge ;)

    Kram

    heidilarsson@hotmail.com

    ReplyDelete
  21. Anonymous20:06

    Min favorit är Oliva, jag tycker att de produkterna brukar lukta så himla gott! Om jag skulle bortse från hudvårdsserien Olivia eftersom jag använt vissa Olivia-grejer förut skulle jag titta lite extra på Bamse-produkterna, eftersom jag vet att mitt barn gillar allt med Bamse på. :)

    Och varför vill jag vinna? För att jag varit så nöjd hittills och ser fram emot att få testa hela serien.
    atarinakall@hotmail.se

    ReplyDelete
  22. Det enda jag faktiskt använt och som jag fastnat för är Oliva serien. Har iofs bara testat på handkrämen. Men den har gjort under för mina torra och tråkiga händer.

    Den 17:e fyller jag 19 år. Jag skulle säkerligen få tillräckligt med pengar för att köpa dessa saker själv. Men jag får det hellre gratis så jag kan göra något roligare för pengarna sen i slutändan.

    Jag gillar både din och CSS facebook sidor under namnet Matilda Aldén.
    Fawgelunge@hotmail.com

    ReplyDelete
  23. Gillar på Facebook, både Inspiration from CCS och din sida (Anette Kristoffersson).
    Har även delat på Facebook.
    Jag vet att Olivaprodukterna är bra eftersom jag har testat dem förut.
    Nu fastnade jag för "Age Well"-serien eftersom jag nog skulle behöva testa den nu när jag blivit lite äldre och det har satt sina spår i min hy.

    Kram från Anette

    ReplyDelete
  24. Anonymous19:16

    Jag är med! vill ha denna: http://www.ccshc.com/skincare/ccs-body-and-hand

    Motevering:
    Med hjälp av olivia kan jag bli en vackrare kvinna, tänk om jag detta fantastiska pris kunde vinna. Ett hudvårds kit skulle göra min dag, det vore välbehövligt tycker jag. Så nu håller jag tummarna för jag har turen på min sida och att omgivningen av mitt tråkiga utseende ska slippa lida.

    Kontakta mig på:juliaengvall@hotmail.com
    Om jag vinner

    ReplyDelete
  25. Sliten förskollärare söker ny hy.
    Målarstänk och geggamojja,
    korvstroganoff och blöjbyten.
    Som jag behöver den moussen!
    Tänk att få släpa sig hem,
    krypa ner i badet och karva bort dagen med en doft av oliv!

    God vår!/ Karin
    kamattsson@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Hej! Jag är med och tävlar. Jag fastnade mest för Vera by CCS kollektionen, känns som det skulle vara kanon för min torra och omötåliga hud. I och med att jag är en lärarstudent så har jag inte riktigt råd med att lägga ut så mycket pengar på skönhetsprodukter nuförtiden.. det hade varit jätteroligt och få vinna detta! :)

    malinvu@live.se

    ReplyDelete
  27. Jag fastnade mest för Odd Molly, tycker bra om produkterna och designen är ju riktigt snygg med!
    Jag vill vinna för att jag skulle vilja testa Olivia serien. Alltid kul att testa nya produkter :)

    Gillar båda sidorna på fb (Linda Nyberg)

    liindaa.n@hotmail.com

    ReplyDelete
  28. Pernilla W23:49

    Klart jag vill va med i utlottningen :)
    ♥ Föll för denna serie för att designen ser så läcker ut att jag blir sugen på testa dess innehåll, doftar säkert ljuvligt!
    ♥ Jag vill gärna vinna för att min hud skriker efter Fukt,hoppas nu detta kit på ansiktets torrhet kan råda Bukt!?
    ♥ Gillar båda sidorna sedan tidigare på fb (Pernilla Wamsjö)
    ♥ Delar/Länkar tävlingen offentligt på min fb sida (Pernilla Wamsjö)

    ReplyDelete
  29. Jag fastnade för Olivia by CCS för att den är eco och verkar riktigt bra. Tror den skulle passa min hy perfekt :)
    Jag skulle vilja vinna för att min hy behöver ha lite omvårdnad nu efter förlossningen då man inte hunnit med sig själv så mycket med en liten att ta hand om.
    - Jag gillar Inspiration from CCS på FB
    - Gillar din FB- sida
    _ delat på min blogg: http://emthetavlar.blogg.se/2013/may/jag-tavlar-hos-emely-2.html

    thesan89@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. Vilken underbar tävling!
    Jag är gärna med. :)

    Fastnade mest för Oliva by CCS,
    fräscht med olivdoft och det hade varit kul och prova nya hudvårdsprodukter. Min hy hade behövt bra och återfuktande produkter. :) Hoppas på tur.

    Gillar Inspiration from CCS på Facebook. - Malin Gustafsson

    Har tipsat: http://frozenvanilla.blogg.se/2013/may/tavlar-om-hudvardskit.html#post-comments

    frozenvanilla@live.se

    ReplyDelete
  31. 1. Favoritprodukten är Oliva Eye Cream

    Det var den ögonkrämen som jag köpte till min mor för ett tag sedan och hon kan ej vara utan den. Jag skulle vilja överraska henne med en härligt kit fràn CCS nu när det snart är morsdag

    2. Gillar CCS pà FB - Sofie Altuntas

    3. Gillar din sida - Sofie Altuntas

    4. Delar tävlingen pà min FBlogg
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/467549913321903

    HOPPAS
    MVH Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Anonymous18:00

    Skulle spontant svarat Odd Molly men det är väl inte CCS.
    Av CCS produkter gillar jag Vera-serien bäst. Brukar använda deras lugnande gelé som är jättebra att använda under armarna efter att man rakat sig.
    Motivering:
    Många produkter går åt när man är kvinna
    blir dyrt och en efter en ser jag dem försvinna
    helt enkelt därför vill jag ett CCS-set vinna! :-)
    Gillar Inspiration from CCS och Emely Myror i brallan ... på Facebook.
    Delat på Facebook. Länkat till både tävlingen och CCS Healthcare https://www.facebook.com/elisabet.andersson.12?ref=tn_tnmn

    FB-namn. Elisabet Andersson

    in_cava_vita@hotmail.com

    ReplyDelete
  33. Anonymous18:22

    Gillar Bamse serien,den är kanon till barnen och vuxna kan ju använda den med.
    Gillar delar på fb.

    evaflood@telia.com

    ReplyDelete
  34. Jag tyckte Vera by CCS verkade spännande, ser riktigt fräsch ut! Har nyligen testat bland annat handkrämen från Oliva by CCS och jag gillade den, så jag skulle absolut inte ha något emot att börja använda ansiktskrämerna också, speciellt nattkrämen lockar enormt, unnar min aldrig sånt annars. liie.blogg@hotmail.com

    För extra chans gillar jag nu deras facebook (Liie Larsson) och din sida gillar jag redan med samma namn.

    ReplyDelete