02 May, 2013

Tävling nr. 51 - Presenkort från Solentro. 3 vinnare!


Nu startar jag upp en tävling i samarbete med Solentro där du kan göra en egen bok eller fotobok. Själv är jag sugen på att göra en fotobok med Veras första tid, så roligt att ha det samlat i en fin fotobok som man designar och bestämmer själv hur den ska se ut. :)

I den här tävlingen är ALLA vinnare.

1:a - 3:e pris är ett presentkort på 200 kronor.

Alla andra som deltar får ett presentkort på 100 kronor.

Kan det bli bättre? 

Tävlingsregler:

- Gå in på Solentro och tryck på facebook gilla-knappen uppe till höger. Ange ditt fullständiga facebook namn i din kommentar.

- Berätta vad du skulle vilja göra för bok och motivera kort varför!

Extra vinstchanser:

- Gilla min sida på facebook, det gör du HÄR!

- Dela tävlingen vidare genom att skriva ett inlägg i din blogg, använd då bilden ovan, eller på facebook, dela då den HÄR bilden.

- Följ mig på bloglovin, det gör du HÄR. Om du redan följer mig kan du gilla inlägget istället.

Skriv allt i en och samma kommentar, glöm inte att ange din e-mail adress då alla kontaktas via mail för att få presentkorten. Tävlingsreglerna är obligatoriska och måste göras för att delta i tävlingen, extra vinstchanser är frivilliga!

Tävlingen avslutas 16 maj, kl. 20.00.

LYCKA TILL! :)

AVSLUTAD.

Jag har utsett 3 vinnare!

Vinnare 1: Charlotta Hellström
Vinnare 2: Lisette Bäcksro
Vinnare 3: Heidi Larsson

Ett stort grattis till er!

Jag kommer skicka mail till er inom kort, även ni andra som deltog kommer få mail med en presentkorts kod på 100 kronor. :)

Tack till Solentro för samarbetet! :)

10 comments:

  1. jag är jätte gärna med..

    1. om jag vann skulle jag göra en dopbok till mitt syskonbarn som ska döpas i sommar.

    2. jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

    3. jag har delat i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-presentkort-192/

    4. har gillat din sida på facebook (veronica hedlund)

    5. följer dig redan men gillade inlägger som nr 1

    kram veronica
    veronicahedlund@hotmail.se

    ReplyDelete
  2. Hej!

    Vilken rolig tävling, jag visste inte att detta fanns!

    Jag gillar sidorna på FB och delar tävlingen på FB alias: Petra Christensen
    http://www.facebook.com/Solentro#!/petra.christensen.9

    Jag följer även på bloglovin och gillar inlägget.

    Jag skulle välja en ABC-bok till vår lille Frej så att det blir lättare för honom att lära sig alfabetet. Detta var en riktigt rolig ide´och ett mycket pedagogiskt sätt att lära sig bokstäverna på.

    Hälsningar
    Petra Christensen
    gnuttisen@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. jag är gärna med! =)

    1. har gillat - lisette bäcksro
    2. jag älskar fotoböcker och hade gärna velat göra en på min minsta son. har samlat på en del foton nu så det börjar bli dax! storebror har en som han tittar ofta i. tycker det är kanonbra, lätt att ta fram och dessutom snygga på en hylla!

    tar fler chanser:
    3. gillar redan - lisette bäcksro
    4. delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/05/165-emely-solentro.html
    5. följer redan, blev #3 att gilla.

    =)
    håller tummarna här hemma så Sam med kan få en bok!

    lis1etavlar@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:05

    Hej Emely!!!
    Jag har gillat. Christina Frisberg.
    Jag har delat tävlingen på fb.
    jag har gillat din fb sida sedan förrut.
    jag följer dig på blodlovin. och gillade som nr 4.
    frisanpoxy@hotmail.se
    Jag skulle göra en fotobok om mina barnbarn Elliot och Matias.
    Hoppas på turen!! :)
    KRAM ILUZZ!!!

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:32

    Hej!

    Nu har jag delat och gillat på facebook och gjort allt man skall utom att skriva vad jag skulle göra om jag vann. Och här kommer det =)

    Om jag vann skulle jag göra en fotokokbok till min syssling i Usa. Hon precis som jag älskar att laga mat och jag skulle gärna vilja dela med mig av de recept vi lagar här i sverige till vardag och fest. Så en kokbok skulle det bli.

    Mvh
    Charlotta Hellström
    lottahellstrm@yahoo.se

    ReplyDelete
  6. Följer dig sen förut på Bloglovin, gillar inlägget som nr 5

    Gillar din sida och Solentros (Anna Karlsson)

    Delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/05/11/solentro-165/

    Vill göra en fotobok med bilder från min förlossning

    blogg@annakarlsson.se

    ReplyDelete
  7. Jag är med!

    Jag har gillat och delat hemsidan (Heidi Larsson)

    Har en vän som varje födelsedag ger sitt barn en fotobok med massa kort från föregående år - nåt sånt skulle jag vilja göra!

    Följer dig redan på Bloglovin' men har gillat inlägget där som nr 6

    heidilarsson@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Heter Klara Marklund på Facebook såklart, och jag har gillat hemsidan!

    klara_marklund@hotmail.com

    Jag skulle välja en fotobok eftersom jag länge har gått och letat men allt har varit så dyrt, så hur bra är inte det här egentligen?! :)

    ReplyDelete
  9. Hej. Jag har gjort allt. Gillat din fb sida osv. Heter Maria Bredin. På bloglovin blev jag följare 110 :)

    Här är blogginlägget jag skrev
    http://mariachen.blogg.se/2013/may/tavla-om-presentkort-pa-solentro.html

    Om jag vinner så kommer jag använda det till en bok jag håller på och skriver. Använder skrivandet lite som terapi från den tiden jag bodde med en psykopat.

    ReplyDelete
  10. Anonymous21:18

    Åh, vilken bra tävling!

    1) Jag gillar på FB (Annika Nilsson

    2) Jag skulle vilja göra en fin fotobok med bilder från den tid som jag bodde i Afrika - bilder på mina vänner där och allt vackert som jag såg - det skulle vara ett så fantastiskt minne att titta i, från det bästa året i mitt liv!

    3) Jag gillar din sida på FB!

    4) Jag har även tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/343144712455695

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    ReplyDelete