06 April, 2013

Tävling nr. 49 - Valfri body eller t-shirt + pekbok från Kläppi.

Startar nu upp en härlig tävling i samarbete med Kläppi, en härlig butik som säljer ekologiska produkter i stilren design från Lappland. 

Du har nu chansen att vinna en body eller t-shirt (de fina ni ser på bilden här ovan) och även pekboken; "Vad finns i Lappland?"

Tävlingsregler:

- Gilla Kläppi på facebook, det gör du HÄR. Ange ditt fullständiga facebook namn i din kommentar!

- Gå in på Kläppi och kika ut om du vill vinna en t-shirt eller en body och berätta vilken storlek du vill vinna och motivera kort till vem du vill ge den till.

Extra vinstchanser:

- Gilla min sida på facebook, det gör du HÄR

- Dela tävlingen genom att skriva ett inlägg på din blogg (använd då bilden ovan) eller dela på facebook, använd då den HÄR bilden.

Skriv allt du har gjort i en och samma kommentar och glöm inte att ange din e-mail adress då vinnaren kontaktas via mail. Tävlingsreglerna är obligatoriska och måste göras för att delta, extra vinstchanser är frivilliga!

Tävlingen avslutas 20 april, kl. 20.00.

LYCKA TILL! :)
 

AVSLUTAD.

 

Vinnaren blev:
  Heidi Larsson

Ett stort grattis till dig!!

Jag kommer maila dig, besvaras inte mailet inom 3 dagar, dras en ny vinnare!

Ett hjärtligt tack till Kläppi för samarbetet och även ett tack till alla er som var med och tävlade. :)

För er som inte vann så finns det en härlig rabattkod du kan använda för att få 15% rabatt på ditt köp:


20 comments:

  1. Anonymous23:08

    Hej!

    Tack för en fin blogg!
    Klart jag vill vara med i denna mysiga tävling.

    Jag gillar din sida och Kläppi samt delar tävlingen på FB alias: Petra Christensen
    http://www.facebook.com/petra.christensen.9?ref=tn_tnmn

    Jag skulle vilja ha den fina bodyn i stl 80 till min lille Frej.

    Hälsningar
    Petra Christensen
    gnuttisen@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Jag är gärna med :)

    1.Gillar på FB (Ingrid Polly)
    2. Jag skulle vilja vinna bodyn i storlek 62 till vår lilla tjej. Hon ärver mycket kläder från storasyster och det vore roligt med nånting nytt till henne :)
    3. Jag gillar din sida på FB (Ingrid Polly)
    4, Jag delar på FB (Ingrid Polly)

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Maria13:33

    De är ju så himla söta de där t-shirtarna! Jag skulle gärna vilja vinna en t-shirt till min son i storlek 104, tror det blir lagom i sommar om nu solen kommer fram någon gång :)

    Jag gillar sedan innan på facebook (Maria Carlsson).

    Hoppas hoppas...

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Pernilla W16:06

    Hej,
    jag är gärna med i utlottningen :)
    ♥ Gillar sedan tidigare på FB (Pernilla Wamsjö)
    ♥ Önskar denna t-shirt till min kille i st 122 http://klappi.se/klader-och-skor/t-shirts/t-shirt-med-tryck.html
    ♥ Gillar sedan tidigare din sida på FB (Pernilla Wamsjö)
    ♥ Delar tävlingen på FB här: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/494847127243605

    ReplyDelete
  5. Saga16:37

    Har gillat på fb (saga johansson) och vill vinna en tshirt i storlek 96 till mina små sladdsyskon. De är tvillingar och fyller på julafton, de blir så sjukt glada nör man ger dem presenter, och lilltjejen älskar verkligen att läsa och kolla på bilder.´

    sagling@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Anonymous17:03

    Hej
    Jag vill gärna vara med och tävla. Jag gillar KLÄPPI på FB, Tina Carlström.
    Jag skulle vilja vinna en Body i storlek 62 till min kompis som får en dotter i juni. Hon hade blivit glad tror jag då hon kommer från Norrland men numera bor i Lund.

    Jag gillar din FB sida, Tina Carlström och jag har dessutom delat på FB, inlägget som du lagt ut.

    Håller tummarna nu =)
    Kram Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Jag är gärna med. Gillar på FB, Anna Karlsson

    Delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/09/body-eller-t-shirt-204/

    Vill vinna en body i stl 68

    blogg@annakarlsson.se

    Gillar din sida på FB, Anna Karlsson

    ReplyDelete
  8. Jag är med och tävlar såklart! <3

    Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)
    Skulle vilja vinna en T-shirt i storlek 110 till min Rasmus. Han växer i ett fasligt tempo och jag hinner knappt med! T-shirtar är det ont av i 110 har jag märkt, och vem säger nej till en t-shirt i bra kvalite och med ett underbart norrlandsmotiv? Jag har alltid älskat norrland och dess natur. Så att få inspirera andra med barnens kläder vill jag absolut göra!

    Gillar även din sida på fb (Annika Nilsson Pettersson)

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/april/emssan-2.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    ReplyDelete
  9. Gillar på fb, Annica Nilsson

    http://klappi.se/se/article.php?id=30861&art=16770040&buy=1&no=&return=YToyOntzOjQ6InBhZ2UiO3M6NDI6Imh0dHA6Ly9rbGFwcGkuc2Uva2xhZGVyLW9jaC1za29yL3Qtc2hpcnRzLyI7czo2OiJwYXJhbXMiO2E6MDp7fX0%3D den här skulle jag vilja ha i storlek 122.
    Den skulle jag ge till min tjejkompis dotter som älskar djur.


    bloodsband@live.se

    ReplyDelete
  10. jag är med..

    gillar på fb-catharina ottosson

    jag skulle vilja vinna en t-shirt i storlek 116 till min äldsta son

    länkat: http://cattistavlar.vimedbarn.se/20-april-klappi

    hejcattis@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. Jag är med och tar alla lotter :)

    1. Har gillat deras Facebooksida (Sara Kramer).

    2. Jag skulle vilja vinna en body i storlek 62 till ett par som efter en kamp på några år äntligen är gravida och väntar sitt första barn :)

    3. Gillar redan din sida på Facebooksida (Sara Kramer).

    4. Har delat tävlingen offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/269494263186317

    Mail: sara_kramer@live.com

    ReplyDelete
  12. Jag är med och tävlar! =)
    Jag skulle vilja vinna en body (http://klappi.se/bodys/) i storlek 86, eftersom det är lång ärm på så kommer den passa jättebra när lillen börjar förskolan till hösten! Pekboken verkar jättemysig också! =)

    Jag har gillat deras Facebooksida (Heidi Larsson)

    Jag gillar din Facebooksida sedan tidigare

    heidilarsson@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. Älskar Lappland, det sitter nog i generna. Min släkt på pappas sida kommer från Jokkmokk och till nästa generation vill man såklart föra det norrländska arvet vidare fast man bor i Skåne.

    En ev. vinst skulle min syterdotter få och då får hon själv välja. Tror hon är ganska överöst med små baby kläder :D

    Gillar och delar på Facebook - Britta Högström

    ReplyDelete
  14. Anonymous21:13

    Hej! Tävlar gärna :)

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).

    Skulle vilja vinna en t-shirt i strl 98 till sonen. Tycker att det skulle vara roligt eftersom vår familj har samiska rötter.

    Gillar även din sida på fb.

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    ReplyDelete
  15. jag är med!

    1. gillar redan - lisette bäcksro
    2. en body stl 80 skulle jag vilja vinna!
    3. gillar redan - lisette bäcksro
    4. tipsar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/04/204-emely-klappi.html

    =)

    lis1etavlar@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Jag är gärna med och tävlar, och gillar på FB (Sanna Kaakinen).

    Skulle gärna vilja vinna en t-shirt i storleken 122 till min dotter Alva. Hon skulle bli super fin!

    Gillar din sida på FB (Sanna Kaakinen).

    Har delat tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. Gillar bägge sidorna på FB sedan länge (Carola Lind)

    Jag skulle vilja vinna en body i storlek 80

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/april/klappiprodukter.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    ReplyDelete
  18. jag är med:) gillar på fb, nathalié teodorson.

    skulle vilja vinna denna till charlie i storlek 68 :).

    extra:
    gillar din sida på fb, nathalié teodorson.

    kram nathalié
    yarp.blogg@gmail.com

    ReplyDelete
  19. 1. Är gärna med och tävlar om en T-shirt i storlek 98, som jag skulle ge till mitt barnbarn Hugo. Gillar sedan tidigare på facebook, liselotte andersson
    2. Gillar din sida på facebook, liselotte andersson
    liselotte.202andersson@telia.com

    ReplyDelete
  20. Har gillat på fb (Lilith Dark)
    Jag hade velat vinna en body i storlek 92 till en av mina närmsta vänner som är ensamstående.
    Gillar redan din sida på fb (Lilith Dark)
    Har bloggat om tävlingen:http://lilithtavlar.blogspot.com/2013/04/tavla-hos-emily.html

    ReplyDelete