13 February, 2013

Tävling nr. 31 - Presentkort från Carettacaretta.nu.


Jag kom in på en sida som heter Carettacaretta.nu där du kan hitta unika handgjorda silversmycken med saltstänk. Helt underbara! Nu har jag turen att få ha en tävling i samarbete med denna webbutiken. :)

Ni har chansen att vinna ett presentkort värde 350 kronor att använda på valfritt smycke.

Tävlingsregler:

- Kika in hos Carettacaretta och svara på frågan: Vilket av smyckena på bilderna gillade du bäst och motivera kort varför!

- Gilla Carettacaretta på facebook, det gör du HÄR! (Ange ditt fullständiga facebook namn här i din kommentar)

Extra vinstchanser:

- Följ mig på bloglovin, det gör du HÄR, om du redan följer mig kan du gilla inlägget istället. :)

- Gilla min facebooksida, det gör du HÄR (Ange ditt fullständiga facebook namn här i din kommentar)

- Dela tävlingen vidare genom att skriva ett inlägg i din blogg (använd då bilden här ovan) eller på facebook genom att dela den HÄR bilden.


Skriv allt du har gjort i en och samma kommentar, glöm inte ange din e-post adress, då vinnaren kontaktas via mail.


Tävlingen avslutas 2 mars kl. 20.00.

LYCKA TILL!

Avslutad. Den som vann ett presentkort från CarettaCaretta.nu blev:

Kerstin

Ett stort grattis till dig, jag kommer maila dig. Besvaras inte mailet inom 5 dagar, så dras en ny vinnare.

Tack till CarettaCaretta.nu för det fina samarbetet! Även ett tack till alla er som var med och tävlade. :)

19 comments:

  1. Anonymous12:48

    Hejsan!
    vilka vackra smycken!
    jag har gillat sidan på facebook samt din sida! jag har också delat tävlingen :).
    åh jag älskade ringarna! så vackra och unika! speciellt ringen på bild nummer 6! där man tydligt ser snäckans färger och former. Får en verkligen att tänka på alla de varma minnen man har av att gå på stranden utomlands och leta vackra snäckor, tänk att få tänka på det varje dag man ser ringen! stor kram!
    /Gabriella Ekdahl
    pepsan4@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Vilka läckra smycken! ♥

    Jag gillar halsbandet bäst. För det är så fantastiskt med dessa smycken/snäckor för ingen blir den andra lik. Man känner sig nästan som ett med naturen när man bär dessa smycken.

    Gillar CarettaCaretta på FB i mitt namn: Frida Bergner.

    Gillar dig redan på FB, så jag gillar inlägget i mitt namn: Frida Bergner.
    Följer dig via bloglovin redan, så jag gillar inlägget i mitt namn: Frida Bergner.

    Delar och tipsar om tävlingen på min FB-sida i mitt namn: Frida Bergner.

    Min e-post: frida-6@hotmail.com

    Så nu håller jag tummarna :)

    ReplyDelete
  3. http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/02/13/presentkort-23/

    Tipsat här

    ReplyDelete
  4. jag är med, gillar på fb - både dig o dem.. dig på bloglovin .. ja du vet.. alla rätt :)
    mest gillar jag halsbandet till höger nästlängst ner med två pärlor .. jättefint! Kram på dig!

    ReplyDelete
  5. Hej! Jag är gärna med!!

    Favorit: ringen: http://www.carettacaretta.nu/.cm4all/iproc.php/Kollektion/kollektion%20till%20f%C3%B6rstasidan/Africa%20Grande_1.jpg/scale_604_453%3Bdonotenlarge/

    Därför att: den utstrålar SOMMAR, det doftar hav och grus i brallan!

    Gillar på fb - annamaria lundgren
    Följer dig sedan innan, gillade inlägget som nr 2
    Gillar din fb-sida sedan tidigare
    Delat tävlingen på min fb-sida

    /ANNA
    annamarialundgren@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. http://www.carettacaretta.nu/
    Detta smycke är min favorit för att jag älskar armband och detta var verkligen underbart snyggt!

    ReplyDelete
  7. JAG ÄR MED!! :D

    # Jag gillade halsbandet på bild nr. 9 bäst, då jag älskar halsband & älskar verkligen hur dem har gjort det halsbandet! Det är så stilrent och så vackert!! Verkligen ett toppenhalsband som kan pryda & höja vilken outfit som helst! :)

    # Jag gillar Carettacaretta på facebook

    EXTRA:
    #Jag följer dig redan på bloglovin, som nr. 96
    # Jag gillar redan din facebooksida, (Hanna Björkdahl).

    hannis952009@live.se

    ReplyDelete
  8. Gillar på fb, Annica Nilsson

    Gillade ringarna mest :)


    bloodsband@live.se

    ReplyDelete
  9. Anonymous06:33

    Hej!

    Jag har gillat och delat tävlingen på fb, charlotta hellström

    Jag föll för ringarna speciellt denna den helt vita med den tunnare infattningen (kunde inte länka hur jag än bar mig åt)

    Hoppas på lite tur

    Mvh
    Charlotta Hellström
    lottahellstrm@yahoo.se

    ReplyDelete
  10. Jag gillar detta bäst eftersom det hade passat min personlighet och som mamma :)
    http://www.carettacaretta.nu/.cm4all/iproc.php/Kollektion/kollektion%20till%20f%C3%B6rstasidan/IMAG0732%20%28640x482%29.jpg/scale_800_600%3Bdonotenlarge/


    Gillar, Dessie Borgström

    Tips!
    http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2013/02/23.html

    Kraaam Dessie - Mamma till Alicia & Kevin
    dessie_2000@hotmail.com
    http://dessie.nu

    ReplyDelete
  11. 1. Är gärna med och tävlar, gillar på facebook, liselotte andersson. Vill gärna vinna det fina halsbandet, högst upp till höger på bilden, på hemsidan. Vill vinna för jag älskar halsband och detta är väldigt speciellt och fint.
    2. Gillar din sida på facebook, liselotte andersson
    3. Följer dig redan på bloglovin, gillar inlägget som nr 4
    liselotte.202andersson@telia.com

    ReplyDelete
  12. Jag är gärna med och tävlar, och skulle väldigt gärna vilja vinna halsbandet på bild nr 9. Det var super fint!

    Har gillat på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig på bloglovin sedan tidigare, och har gillat inlägget som nr 5.

    Gillar din FB sida (Sanna Kaakinen).

    Delat bilden på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. Klart att jag vill vara med jag tar alla de lotter jag kan fa! Jag gillar pa FB med namnet barbados jenn och har delat vidare! Jag foljer dig redan pa bloglovin kunde inte hittad inlägget om denna tävling men gillade inlägget med ditt tuchaa halsband som nummer 1! Jag tycker väldigt mycket om det stela armbandet pa den sista raden av billder! :-)

    ReplyDelete
  14. Jag är med och tävlar!!

    Jag gillade halsbandet längst ner i mitten mest, den gav mig känslan av hav och frihet, underbart! Åh, vad gärna jag hade burit det fina!

    Gillar på facebook (Annika Nilsson Pettersson)

    Följer dig redan på bloglovin - inlägget är dock försent att gilla.

    Följer dig på facebook också (Annika Nilsson Pettersson)

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/february/emssan-2-3-4-5.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    ReplyDelete
  15. Ringarna på bild 5 gillade jag, speciellt den som är helvit. Tyckte den var så enkel och stilren och vacker.

    Gillar sidan på fb (Linda Nyberg).

    Gillar även din sida på fb nu.

    liindaa.n@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Anonymous19:17

    Hej!

    Roligt med tävling, jag är med! :)

    Det smycke jag tycker bäst om hos Carettacaretta är halsbandet på bild nio! Stilrent och med underbar färgkombination, piggar upp vilken "basklädsel" som helst!

    Jag gillar Carettacaretta på facebook. (Mirja Eriksson)

    Jag gillar DIN facebooksida. (Mirja Eriksson):)

    Jag har också delat tävlingen vidare!

    Jag håller tummen!
    Soliga hälsningar, Mirja

    ReplyDelete
  17. Pernilla W19:20

    Åhhh...vad kul att jag hittade till Din sida :)
    ♥ Jag skulle gärna bli ägarinna till ringen längst ner på sidan till vänster. Skulle bli jätte GLAD om jag denna fina ringen i vår får Bära, det vore för mig en Ära!
    ♥ Gillar sidan på fb Pernilla Wamsjö
    ♥ Delar även tävlingen på fb

    ReplyDelete
  18. Anonymous19:20

    ...och jag som skrev nyss (Mirja Eriksson) har en e-mail också! :)

    rattaneriksson@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. Pernilla W19:28

    Ps!!! Glömde skriva att jag gillar dig på fb sedan tidigare (Pernilla Wamsjö) och så glömde även att skriva min mail söm är nillwa@hotmail.com

    ReplyDelete