11 February, 2013

Tävling nr. 29 - Produkter från Paper of Course.


Hittade en grym butik på nätet som gör produkter av papper. Återvinning på hög nivå! Paper of Course heter den och jag har nu turen att få ha en tävling i samarbete med dem. :)

Du har chansen att vinna någon av produkterna på bilden:
1. Foldbag från Ilvy Jacobs
2. Liten Roundzone korg från Woodnote
3. Tre stycken Zumpf pompom (röd, lila, blå) från Tät tät
4. Tre stycken Tyte korgar (small, medium, large)

Tävlingsregler:

- Gå in på Paper of Course och anmäl dig till deras nyhetsbrev, du hittar det längst ned i högra hörnet. Ange din e-post adress i din kommentar.

- Kika runt på hemsidan och ange vilken som blev din favoritprodukt och motivera kort varför, skicka med länken till produkten i din kommentar.

- Välj vilken av de fyra produkterna du vill vinna och ange det i din kommentar.

Extra vinstchanser:

- Följ mig på bloglovin, det gör du HÄR , om du redan följer mig kan du gilla inlägget istället.

- Gilla min sida på facebook, det gör du HÄR. Ange ditt fullständiga facebook namn.

- Dela tävlingen i din blogg (använd då bilden ovan) eller på facebook, dela då den HÄR  bilden. 

Tävlingen avslutas 26 februari kl. 20.00

Skriv allt du gjort i en och samma kommentar, glöm inte ange din e-mail adress då vinnaren kontaktas via mail.

LYCKA TILL! :)


Avslutad!

Vinnaren av produkter från Paper of Course blev:

Carita

Hon önskade att vinna:  Tre stycken Tyte korgar (small, medium, large)
Ni hittar mer info om dem HÄR!

Ett stort grattis, jag kommer maila dig. Besvaras inte mailet inom 5 dagar så dras en ny vinnare!

Tack till er som var med och tävlade och även ett stort tack till Paper of Course för samarbetet! :)

11 comments:

  1. Anmäld till nyhetsbrev. Härliga produkter :D

    Favorit blev Flower interior för med den kan jag få utlopp för min kreativitet och skapa en cool gardin och en vacker lampa som matchar.

    Älskar Tytekorgarna = 4

    Följer sen tidigare på Bloglovin och blev den första att gilla ditt inlägg.
    Gillar din sida på Facebook - Britta Högström. roligt att du skapa den. Vill dock inte ange mailadress öppet pga de som kan sno den och sen spamma mig. Men du hittar ju mig på Facebbok :D

    ReplyDelete
  2. Jag är gärna med och tävlar!

    Anmält mej till nyhetsbrev!
    - annamarialundgren@hotmail.com

    Favorit: http://www.paperofcourse.se/ovrigt/architect-model-2

    Varför : Så Söt!! Och jag älskar att pyssla :-)

    Vill vinna : Foldbag från Ilvy Jacobs

    Följer dig sedan tidigare, gillade inlägget som nr : 2

    Gillar dig på fb - annamaria lundgren

    Hälsningar ANNA

    ReplyDelete
  3. Jag är gärna med och tävlar, och har anmält mig till deras nyhetsbrev.

    Min favoritprodukt blev http://www.paperofcourse.se/papper/siwa-laundrybox- då det alltid är bra med förvaring och speciellt hemma hos oss då vi har fullt med prylar men dåligt med just förvaring.

    Skulle allra helst vilja vinna en liten roundzone korg från Woodnote dvs. nr 2.

    Följer dig på bloglovin sedan tidigare, och har gillat inlägget som nr 3.

    Gillar din FB sida (Sanna Kaakinen).

    Delat tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Anonymous09:03

    hej

    jag har anmält mig lottahellstrm@yahoo.se

    detta är min favorit http://www.paperofcourse.se/testkategori/weekendbag-2
    så underbart snygg och praktisk passar hela familjen

    om jag vinner vill jag ha nummer4 att förvara allt pyssel i

    mvh lotta
    lottahellstrm@yahoo.se

    ReplyDelete
  5. Anonymous16:05

    Hejsan!
    jag har gillat sidan och din sida på facebook, + delat tävlingen!.
    Jag har också anmält mig till nyhetsbrevet! pepsan4@hotmail.com
    Min favorit är detta grymma halsband! så levande och häftigt! snyggt men ändå så enkelt!
    http://www.paperofcourse.se/halssmycke/air-tattoo

    Jag skulle vilja att vinna nummer 2! perfekt och snygg förvaring för pyssel!
    Stor kram! /Gabriella Ekdahl från Uppsala (se facebook)

    ReplyDelete
  6. Jag är med och tävlar!

    1. Anmäld till nyhetsbrevet med angiven mailadress.

    2. Favoriten blev http://www.paperofcourse.se/alla-produkter/airvase för att den var stilren och snygg!

    3. Skulle vilja vinna Roundzone korg <3

    4. Följer dig redan på bloglovin. Blev nr 4 som gillade inlägget

    5. Gillar din sida på facebook (Annika Nilsson Pettersson)

    6. Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/february/emssan-2.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    ReplyDelete
  7. TIPSAT HÄR

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/02/13/paper-of-course-262/

    ReplyDelete
  8. Anonymous10:04

    Wow, vilka prylar!
    Jag vill vara med.
    1. turkost@gmail.com anmälde jag mig med.

    2. Favoriten är http://www.paperofcourse.se/alla-produkter/ljuspase, ser ut att bli väldigt fin sken o jag älskar ljuslyktor.

    3. Önskar vinna nr
    4. Tre stycken Tyte korgar (small, medium, large)


    mvh, Carita
    turkost@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Linda J15:24

    Hej.
    Jag har anmält mig till nyhetsbrevet.

    Gillar 50-tals stuket och dessa tycker jag passar in i det: http://www.paperofcourse.se/vaser/airvase

    Skulle gärna vinna nummer 3, Zumpf pompom

    Jag gillar inlägger på bloglovin som nummer 5. Följer bloggen sedan tidigare.

    lolinondoda@spray.se

    ReplyDelete
  10. 1. Är gärna med, har anmält mig till nyhetsbrevet. Skulle jag ha turen att vinna vill jag ha vinst nr 4. Fastnade för denna papperskorg http://www.paperofcourse.se/nyheter/wasty-finestra för den har så läckert mönster och fina glada färger.
    2. Följer dig redan på bloglovin, men kan tyvärr inte gilla inlägget, för "gammalt"
    3. Gillar på facebook, liselotte andersson
    liselotte.202andersson@telia.com

    ReplyDelete
  11. Anmält till nyhetsbrev

    Favorit: http://www.paperofcourse.se/testkategori/weekendbag-2

    Vill vinna: #3


    Gillar på FB (Carola Lind)
    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/february/produkter-fran-paper-of-course.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    ReplyDelete