04 February, 2013

Tävling nr. 24 - Ljuvligt halsband från Grindkullen.se!

Nu har jag haft turen att få ha ett samarbete med underbara butiken Grindkullen. De har så fina prylar och smycken och till rimliga priser! 

Det ni har chansen att vinna är ett halsband från emm.K. Halsbandet är i nickelgodkänd, antiksilverfärgad kedja och med en klase av glas, rosenkvarts och snäckskalspärlor. Det är det du ser på bilden ovan!

Tävlingsregel:

- Kika in hos www.grindkullen.se" target="_blank">Grindkullen
och leta upp en produkt du tyckte om extra mycket och motivera med en mening varför det blev just den. OBS! Obligatoriskt.
Extra vinstchanser:

- Dela tävlingen via din blogg (använd då bilden ovan och skicka med länken till inlägget i din kommentar), eller facebook (ange då hela ditt facebook namn i din kommentar).

- Följ mig på bloglovin, det gör du http://www.bloglovin.com/blog/2323778/emely" target="_blank">HÄR
, om du redan följer kan du gilla inlägget istället.
Ange allt du gjort i en och samma kommentar, glöm inte ange din e-post adress då vinnaren kontaktas via mail.

Tävlingen avslutas den 18 februari kl.20.00

LYCKA TILL! :) 

Avslutad.   

Nu är en vinnare av halsbandet från Grindkullen utsedd!

Vinnaren hittar du HÄR!

Ett stort grattis till dig, jag kommer maila dig. Om det inte besvaras inom 5 dagar så utses en ny vinnare.

Tack alla ni som deltog och även ett tack till Grindkullen ! Det finns massa andra tävlingar att delta i om du inte hade turen att vinna denna gång. :)

27 comments:

  1. sv: lycka till! :D

    ReplyDelete
  2. Vilket härligt halsband. :)

    1. Jag gillar Örhängena tingeling för det är min typ av stil.
    2. Delar tävlingsinlägget på min FB-sida i mitt namn.
    3. Följer dig via blogglovin sen tidigare. Så jag gillar inlägget.
    4. Min e-post: frida-6@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. saga (sagapahlsson@live.se)15:07

    Jag gillar diskmedelspumpen, b5åde snygg och praktiskt!
    Följer dig redan på bloglovin och b5lev nr 2 att gilla inlägget :)

    ReplyDelete
  4. Jättefina saker dom har =) Tack för tipset =) ha en bra dag !!

    ReplyDelete
  5. Jag e med!!

    Mitt val föll på : halsbandet "midnightblue" för att; det är rasande grant! Väcker ha-begär! :-)

    Följer sedan tidigare, gillar som nr 3:a

    Bloggar här: http://anna-i-dungen.bloggplatsen.se/2013/02/04/9417687-det-var-lange-sedan/

    Hälsningar ANNA
    annamarialundgren@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Ej med men tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/02/04/halsband-182/

    ReplyDelete
  7. Jag gillade ljuslykta i metall i form av ett hus. Därför att den är elegant och riktigt fin helt enkelt.

    liindaa.n@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Jag älskar deras ljuslykta som ser ut som ett litet hus!

    Tipsat!
    http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2013/02/18-februari_4.html


    Kraaam
    Dessie - Mamma till Alicia & Kevin
    dessie_2000@hotmail.com
    http://dessie.nu

    ReplyDelete
  9. Anonymous05:15

    Hej, vilken kul tävling och vilken trevlig vinst.

    Det fanns mycket fint på sidan, men detta blev min favorit. Jag skulle ha den i mitt kök då jag ofta behöver ett plåster eller två.

    Har delat på fb,


    Mvh
    Charlotta Hellström

    ReplyDelete
  10. http://shop.textalk.se/se/article.php?id=6514&art=10867180

    Jag tyckte om det här halsbandet mest, Rough.
    Jag föll för den p.g.a att det är ett riktigt coolt halsband som inte är för mycket och det passar till alla olika slags kläder, oavsett färg eller mönster. Det skulle helt klart användas flitigt.

    Har bloggat om tävlingen:
    http://dumoannudummare.blogg.se/

    Följer dig nu på bloglovin' blev följare nummer 74 och gillar inlägget som nummer 4.

    elin.ryttare@gmail.com

    ReplyDelete
  11. Armband Alvina
    Läckert, underbart, fantastiskt & vackert i sin stil,
    som skulle ge mig en snygg och bedårande profil!

    Fäljer dig på bloglovin

    Petra Christensen
    gnuttisen@hotmail.com

    ReplyDelete
  12. Anonymous15:48

    Hej! jag har delat på facebook! (Gabriella Ekdahl från Uppsala).

    Favorit produkterna finns under "Vackert från förr" Älskar brevstället med marmor fot.
    Varför? Mormor hade en likadan när hon levde!

    kram! /Gabriella Ekdahl
    pepsan4@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. Jag tycker att halbandet "Harmony" är super fint, föll verkligen för det!
    Gillar att den är så pass stilren och har fina detaljer!

    Mvh!

    ReplyDelete
  14. Gillade
    Olivtvål Mastix för att den är fri från färgämnen..


    bloodsband@live.se

    ReplyDelete
  15. Anonymous01:05

    Kökshandduk Gripsholm, älskar textil av mycket god kavlité som tål att tvättas, älskas och användas.

    Maria Gunnarsson, ytligast@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Maria Westerberg09:54

    Den gammeldagsa glasflaskan är min favorit, då den får mig att minnas varma junidagar på utflyktsfilten med mormors goda hallonsaft!

    maria.westerberg@skola.vasteras.se

    ReplyDelete
  17. 1. min favvo är: Tesil med hållare, praktiskt och snyggt för en teälskare som mej :)

    ReplyDelete
  18. Jessika13:48

    Favriten: Popcornmannen Poppe, mjukis

    Motivering: Kärlek vid första ögonkastet!

    jag_jessika@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. Jag är gärna med och tävlar och fastnade lite extra för "Glasfat på fot" som är i min favoritfärg turkos och som dessutom skulle vara super fin stående på bordet med lite frukt.

    Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2013/february/tavlar-om-ett-halsband.html#comment

    Följer din blogg på bloglovin sedan tidigare, och har gillat som nr 5.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    ReplyDelete
  20. Är gärna med. Fastnade för den fina Förbandslådan, skulle då få samlat medicin och plåster m.m, så vet man var man har sakerna när de behövs.
    liselotte.202andersson@telia.com

    ReplyDelete
  21. Jag är gärna med och tävlar!

    Min favorit är http://www.grindkullen.se/

    Paris är en underbar stad så då är det här vackra armbandet passande.

    ReplyDelete
  22. Anonymous16:58

    Jag blev superförtjust i Örhänge "Chrystal" som för tankarna till dansande isprinsessor som får full pott från alla jurrymedlemmar!

    Jag har tipsat och delat tävlingen på FB: (Annika Nilsson) https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/418817468206617

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    ReplyDelete
  23. Jenny17:47

    jag tyckte om armbandet "Alvina" för den var så söt och färgerna var fina.
    jenny.v@live.se

    ReplyDelete
  24. Anonymous19:34

    Jag fastnade för den stora nyckelkroken. Helt enkelt för att jag tycker antika nycklar är otroligt vackra och visst är det bra att just denna har en praktisk funktion också. :)

    Katarina
    atarinakall@hotmail.se

    ReplyDelete
  25. Anonymous02:11

    Å där fanns det mycket mycket fint, gillar verkligen gjutjärnskroken i form av en ödla =).

    f_kamilla@hotmail.com

    ReplyDelete
  26. Anonymous10:56

    Hejsan!
    jag har delat tävlingen på facebook (Gabriella Ekdahl från Uppsala)

    Så mycket vackra saker!
    Jag skulle välja något från "Vackert från förr", förbandslådan var riktigt häftig och skulle bli riktig snygg i mitt nya kök!
    stor kram!
    /Gabriella, pepsan4@hotmail.com

    ReplyDelete
  27. Jag gillar brevstället med marmorfoten. Dels för att jaag gillar den typen av inredningsdetaljer + att jag letat efter något liknande till tidningar eller dokument! :)

    Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2013/2/?link=1361199009

    jennysen81@gmail.com

    ReplyDelete