15 January, 2013

Tävling nr.19 - Navelpiercing.

Jag vann ju en navelpiercing för ett tag sen, men sen visade det sig att min lillasyster inte längre har hål i navlen, så nu har ni chansen att vinna den i en liten tävling. :) Den kommer från piercad.com och du kan hitta den HÄR.

Mina bilder på den blev inte så superbra men här är den:






Tävlingsregler:

- Kommentera att du är med.

- Skriv en kort motivering till varför du vill vinna.

Extra vinstchanser:

- Lägg till mig på bloglovin, det gör du HÄR, om du redan följer mig kan du gilla inlägget istället.

- Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.

Tävlingen avslutas 2 februari kl. 20.00.

Skriv allt i en och samma kommentar och glöm inte ange din email adress då jag kontaktar vinnaren via mail.

Lycka till. :)


AVSLUTAD!  

Vinnaren av en navelpiercing blev:

Annica

Ett stort grattis till dig!!

Jag har mailat dig, besvara mailet inom 5 dagar annars dras en ny vinnare!


11 comments:

  1. Jag är gärna med, jag har själv inte hål. Men min bästa kompis of all times har det, och hon förtjänar en present som är världens bästa vän!

    Email: Fawgelunge@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Jag är med :) Skulle vara kul med en ny piercing inför sommaren.

    ReplyDelete
  3. Jag är gärna med! :)
    Har själv inte hål men tänkte ge bort den till en bra vän :)

    ReplyDelete
  4. Tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/01/28/navelpiercing-22/

    ReplyDelete
  5. Pamela21:03

    Jag är med!
    Skulle vara perfekt då jag ska pierca naveln om ett par veckor :)!
    pamela.enhorning@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Jag skulle jättegärna vinna denna! Jag har hål i naveln och denna söta fjäril vore ju då perfekt till sommaren då magen visas hejvilt! Skulle nog passa solbrännan bra också! sassator95@hotmail.com är min mail. :D

    Jag har även själv en tävling på min blogg sandrator.devote.se!

    ReplyDelete
  7. Jag vill vara med för jag ska ge denna till min tjejkompis i present. hon blir 18 år i april :)

    bloodsband@live.se

    ReplyDelete
  8. Jag är med och tävlar.

    Vill vinna denna åt min underbara lillasyster som tog hål i naveln för några veckor sen nu. Hon fick det i julklapp av svägerskan - så nu vill jag vinna en fin piercing åt henne :)

    Jag följer dig redan på bloglovin, dessvärre var inlägget "för gammalt" för att gillas :(

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/january/emssan-2-3.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    ReplyDelete
  9. Anonymous15:33

    Jag skulle jättegärna vilja vinna den till min bästa vän. Älskar henne jättemycket och skulle vilja uppvakta henne lite nu när hon fyller 16 :)
    Kram Frida
    tacospanda@gmail.com
    http://tacospanda.blogg.se/

    ReplyDelete
  10. Jag är med! Jag skulle vilja vinna för att jag nu har hål i naveln för tredje gången (var tvungen att ta ur de andra gångerna) och jag har absolut inga piercingar som passar, då de andra är försmå... Skulle vara roligt med en ny piercing som man kan visa upp på stranden och jag åker utomlands om några veckor, så det skulle vara nice! :D

    ReplyDelete
  11. Jag är med. :) Skulle va kul o vinna, då jag bara har en, som inte är så snygg. :)

    ReplyDelete