29 January, 2013

Tävling nr. 21 - Valfritt smycke från Becca Design! (3 vinnare)

Tre personer vinner valfritt smycke från Becca Design!
Nu har du chansen att genom min blogg vinna valfritt smycke eller accessoar, i butiken hittar du t.ex. alla hjärtans dag-smycken, söta handgjorda smycken och trendiga accessoarer.



Så här är du med och tävlar:

- Maila samarbete@beccadesign.se med ämnet "Bloggtävling 2013"

- Skriv vilken produkt du skulle vilja vinna och länken till min bloggtävling: http://www.emssan.blogspot.se/2013/01/tavling-nr-21-valfritt-smycke-fran.html

- Motivera varför du vill vinna just den produkten.

Skriv gärna en kommentar till detta inlägget att du är med, så jag vet vilka som är med.. Det är dock inget måste. :)

Tre vinnare dras den 15:e februari - Lycka till!
Becca Design utser vinnarna.

AVSLUTAD.. Vinnare kommer upp när jag hört av Becca Design. :)

Har precis fått mail och de som vann tävlingen med Becca Design var:

- Jennifer S
- Olivia S
- Liselotte A

De kommer kontaktas via mail. 

Grattis till er! :)

13 comments:

  1. Jag är med!

    Har mailat!

    /ANNA

    ReplyDelete
  2. Jag är med och tävlar, och håller tummarna för vinst.

    Kram Sanna

    ReplyDelete
  3. Elin Ryttare14:40

    Jag är med!:)

    ReplyDelete
  4. Jag är med och tävlar! har mailat <3

    ReplyDelete
  5. Jag är också med i tävlingen :D

    ReplyDelete
  6. Anonymous23:54

    Jag är med ! Kram på dig .. Var rädd om dig!

    ReplyDelete
  7. Tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/02/03/valfritt-smycke-152/

    ReplyDelete
  8. Jag är med! Har mailat.

    ReplyDelete
  9. Jag är med! :D

    ReplyDelete
  10. Anonymous19:19

    Ms Sixten är med =) och har mailat.

    ReplyDelete