28 April, 2012

Utmaning av Laura!

Jag har fått en utmaning av Laura!! Regler: - Har du blivit utmanad så ska du svara på de 11 frågor din utmanare gett dig och posta på din blogg! - Välj sedan 11 nya att utmana och länka i ditt inlägg. - Hitta på 11 nya frågor till dem! Här kommer Lauras frågor som jag ska svara på: 1. Vilken är den bästa bok du läst? Oh, svårt. Det är så många.. men Ondskan av Jan Guillo är en som jag läst många, många gånger! Även Böckerna om barnen på vinden av Virginia Andrews. 2. Vilken är den sämsta bok du läst? Åh, jag vet inte. Om jag tycker en bok är alldeles för tråkig så lägger jag ifrån mig den och läser inte mer, vill inte tvinga mig igenom en bok bara för att liksom. Det känns som slöseri med tid, jag gillar böcker som man kommer in i med en gång och knappt kan lägga ifrån sig för att det är så spännande. :) 3. Jan Guillou eller Dan Brown? Jan Guillo, utan tvekan. 4. Kärleksromaner eller skräckhistorier? Skräckhistorier!! 5. Läser du erotiknoveller? Haha, nej det finner jag ingen mening med. 6. Vilken känd författare hade du velat såga totalt i New York Times? Hmm.. jag vet inte alls faktiskt. :O 7. Trollkarlar eller Vampyrer? Vampyrer! 8. I vilken bok skulle du vilja vara huvudkaraktären? Sol i Margit Sandemos böcker om Isfolket! 9. Tycker du det skrivs för många eller för få böcker? För få!! ;) 10. Vad heter boken du skulle skriva? Insikt. 11. Gillar du att läsa alls? Jag älskar att läsa!! :) Jag har inte 11 stycken att utmana men åtminstone fyra stycken och dem är följande: Celine, Jenny, Lindha och Cammie! Mina 11 frågor till er: 1. Läser du helst böcker eller tidningar? 2. Tittar du helst på tv-serier eller film? 3. Vilken film genre är din favorit? 4. Vilken är din absoluta favoritfilm? 5. Vilken är din absoluta favoritbok? 6. Vilken författare gillar du mest och varför? 7. Hur många böcker läser du i genomsnitt under ett år? 8. Hur många filmer ser du i genomsnitt under ett år? 9. Vilken tv-serie är din favorit? 10. När tycker du mest om att läsa? 11. När tycker du mest om att se på film? Good luck, have fun! Nu ska jag äta frukost som Krzysztof gjort åt mig. :) Inlägget blir helt cp och jag kan inte ändra så att det är i rader, hoppas ni orkar läsa ändå!!!!!!!!!!

5 comments:

  1. sv. stort lycka till i tävligen om valfritt smycke :D kolla gärna in mina andra tävlingar med! har hela 5 stycken igång! ;)

    ReplyDelete
  2. sv. vad roligt att du är med och tävlar om valfritt smycke från carrossmycken :D stort lycka till!!! :)

    ReplyDelete
  3. sv. hej :D roligt att du deltar i de andta tävlingarna med :D stort lycka till i alla tävlingar!! :)

    ReplyDelete
  4. Oj kul att läsa.. Din länk var tjosan borta på min sida men har fixat nu igen :) va med i tävlingen på min sidan :) håller på med lite amåfix på sidan men snart så blir det klart men jobbigt när det strular. Hoppas allt är ok med dig, du verkar ha dt bra :) kramen, vi kanske ses i Kalmar någon gång ?

    ReplyDelete
  5. Tack för utmaningen. =)

    http://phantazia.blogg.se/2012/april/jag-ar-utmanad.html

    ReplyDelete